Cause related marketing a aplikace ve sportu
Cause related marketing and application in sport
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/39141Identifikátory
SIS: 87576
Katalog UK: 990013600300106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [9395]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Janák, Vladimír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
10. 5. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Bakalářská práce " Cause Related Marketing a aplikace ve sportu" pojednává o novém fenoménu v oblasti firemní strategie. Jedná se o propojení soukromého sektoru a neziskové organizace, kdy z tohoto propojení profitují obě strany. Práce si klade za cíl, ukázat, jak je Cause Related Marketing uplatňován jako účinný marketingový nástroj v oblasti sportu a zjistit, zda-li je na něj český zákazník připraven . Klíčová slova: Cause Related Marketing, Společenská odpovědnost firem, Sociální marketing, Filantropie, Marketing.
Bachelor thesis " Cause Related Marketing and Application in Sport" deals with new phenomenon in the corporate strategy, which is based on connection of private sector and nonprofit organizations by profiting on both of them. This thesis demonstrates how to apply this new marketing tool in sport and it is being aimed to determine if czech costumer is ready for this tool. Keywords: Cause Related Marketing, Corporate Social Responsibility, Social Marketing, Philantropy, Marketing.
