Marketingový výzkum hodnoty značky Puma
Marketing research of value of the brand Puma
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/39091Identifikátory
SIS: 88684
Kolekce
- Kvalifikační práce [8824]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Šíma, Jan
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
11. 5. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
značka, propagace, sponzorování, marketingový výzkumKlíčová slova (anglicky)
brand, promotion, sponsorship, marketing researchMá bakalářská práce se týká problematiky identifikace hodnoty značky Puma na území České republiky. Hlavním cílem této práce je zjistit, jak je značka Puma vnímaná v české populaci, její známost a spokojenost zákazníků s jejím sortimentem. Získáváním poznatků, informací a definování pojmů v oblasti marketingového výzkumu, hodnoty značky a propagace se budu zabývat v teoretické části. V praktické části se budu zaobírat sběrem potřebných dat, informací a následnému zpracování dat do konkrétních výsledků. Techniky, které použiji ve své práci, budou elektronické dotazování a interview. Klíčová slova: značka, propagace, sponzorování, marketingový výzkum
My thesis introduces a problem of value identification concerning the brand Puma in the Czech Republic. The main objective of this thesis is to find out how is Puma perceived by the Czech population as well as how satisfied and familiar is the Czech population with its products. The theoretical part of the thesis will deal with obtaining information and defining terms in field of marketing research, brand value and propagation. The practical part will include data collection and its processing, which will enable this research to present concrete results. The techniques I will use are electronic questionnaire and depth interview. Keywords: brand, promotion, sponsorship, marketing research