Marketingový výzkum kvality a spokojenosti služeb ve studiu Fitlady Říčany
Marketing research of quality and satisfaction services in Fitlady Ricany studio
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/39015Identifiers
Study Information System: 88677
Collections
- Kvalifikační práce [8815]
Author
Advisor
Referee
Šíma, Jan
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
11. 5. 2011
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
Marketing, marketingový výzkum, služby, dotazník, fitness studioKeywords (English)
Marketing, marketing research, services, questionnaire, fitness studioNázev práce: Marketingový výzkum kvality a spokojenosti služeb ve studiu Fitlady Říčany Cíle práce: Cílem mé bakalářské práce je metodou dotazníkového šetření zjistit kvalitu a spokojenost zákazníků s nabízenými službami ve studiu Fitlady Říčany. V závěrečné části práce navrhuji pro toto fitness studio doporučení na základě získaných teoretických poznatků a výsledků z průzkumu. Metoda: Pro marketingový výzkum je zvoleno písemné dotazování. Výběrovou jednotku tvoří ženy studia Fitlady, které byly vybrány prostým náhodným výběrem. Výsledky: Získaná data jsou uspořádána do tabulek, grafů a klasifikačních křížů ve výsledkové části. Klíčová slova: Marketing, marketingový výzkum, služby, dotazník, fitness studio
Title: Marketing research of quality and satisfaction services in Fitlady Ricany studio Objectives: The goal of my work is determination of quality and customer satisfaction with offered services in studio Fitlady Ricany by method of questionnaire investigation. In the final section I propose the recommendations for this studio which are based on theoretical knowledge and research results. Methods: The method of written questionnaire is selected for marketing research. The selection is consisted of women from studio Fitlady who were selected by simple random selection. Results: The final information is organized in tables, graphs and cross classification in result section. Key words: Marketing, marketing research, services, questionnaire, fitness studio.