Porovnání zajišťování sponzorů ze strany Českého svazu pozemního hokeje a České florbalové unie
Comparison of securing sponsors in the Czech Hockey Federation and the Czech Floorball Union
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/38999Identifikátory
SIS: 87832
Kolekce
- Kvalifikační práce [8839]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Poludvorný, Vladimír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
10. 5. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
sponzoring, sportovní marketing, sportovní reklama, interviewKlíčová slova (anglicky)
sponsorship, sports marketing, sports advertising, interviewNázev: Porovnání zajišťování sponzorů v Českém svazu pozemního hokeje a České florbalové unii. Cíle: Cílem práce je na základě zkoumání efektivity zajišťování sponzorů vznést doporučení, jak by svaz pozemního hokeje měl pokračovat v této problematice dále, popřípadě navrhnout možná opatření pro zlepšení propagace pozemního hokeje a tím i pro zvýšení zájmu potenciálních sponzorů. Metody: Praktická část vychází ze sběru informací a jejich následné analýzy. K sběru informací jsem použila hloubkové interview, interní materiály a dostupné internetové zdroje obou porovnávaných subjektů. Výsledky: Podávají přehled možností plnění pro sponzory, změnu způsobu zajišťování sponzorů a zlepšení marketingových aktivit Českého svazu pozemního hokeje. Klíčová slova: sponzoring, sportovní marketing, sportovní reklama, interview
Title: Comparison of securing sponsors in the Czech Hockey Federation and the Czech Floorball Union. Objectives: The aim of this work is based on examination of effectiveness of securing sponsors make recommendations on how the field hockey federation should pursue this issue further, or suggest possible measures to improve the promotion of field hockey, and thus to increase the interest of potential sponsors. Methods: The practical part is based on data collection and subsequent analysis. The collection of information, I used an in-depth interviews, internal materials and Internet resources available to both entities compared. Results: Provide an overview of the implementation options for sponsors and donors change the way providing improved marketing activities Czech Hockey Federation. Keywords: sponsorship, sports marketing, sports advertising, interview