Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka s poskytovanými službami lyžařské školy K+K
The marketing research of the satisfaction with services provided in the ski school K+K
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/38994Identifiers
Study Information System: 72137
Collections
- Kvalifikační práce [8927]
Author
Advisor
Referee
Šíma, Jan
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
11. 5. 2011
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Very good
Keywords (Czech)
Marketing, služby, sportovní služby, spokojenost zákazníka, marketingový výzkum, dotazníkové šetřeníKeywords (English)
Marketing, services, sports services, customer satisfaction, marketing research, questionnaire surveyTato bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků se službami lyžařské školy K+K v Janských Lázních. Cílem této práce je realizace marketingového výzkumu, jehož pomocí je spokojenost zkoumána. Na základě teoretických poznatků, týkajících se marketingu, služeb či orientace na zákazníka, byla zvolena metoda dotazníkového šetření jako nejvhodnější. Dotazník, jako nástroj výzkumu, je zaměřen na zjištění zákazníkových motivů, očekávání a jedna z jeho částí se zabývá tématem spokojenosti v návaznosti na důležitost určitých faktorů. Výsledky šetření jsou pro názornost vyhodnoceny pomocí grafů a následně okomentovány. V závěru je uvedeno doporučení, jak by mohlo dojít ke zlepšení služeb v lyžařské škole, které bylo navrženo na základě poznatků získaných během výzkumu. Klíčová slova Marketing, služby, sportovní služby, spokojenost zákazníka, marketingový výzkum, dotazníkové šetření.
This bachelor thesis deals with the customer satisfaction to services at the ski-school K+K in Janské Lázně. The aim of this paper is marketing research which will help investigate the satisfaction of those studied. On the basis of theoretical knowledge this questionnaire survey method was chosen as a most suitable. The questionnaire focuses on discovering customer motives and expectations. One part of it shows the connection between satisfaction and importance of particular aspects. The results of the survey are presented through graphs and an annotation is presented. In the conclusion there are suggestions for possible improvements proposed at the ski-school. Key words Marketing, services, sports services, customer satisfaction, marketing research, questionnaire survey.