Zobrazit minimální záznam

Datings logopedic care special nursery schools for children with impaired communication skills
dc.contributor.advisorHájková, Vanda
dc.creatorSommerová, Marcela
dc.date.accessioned2017-04-27T23:21:21Z
dc.date.available2017-04-27T23:21:21Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/38916
dc.description.abstractTématem mé bakalářské práce je "Hodnocení logopedické péče v mateřských školách speciálních". Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, z teoretické a praktické. V teoretické části je charakteristika předškolního věku, předřečového vývoje, vlastního vývoje řeči, narušené komunikační schopnosti, logopedické intervence. Dále charakteristika Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. V praktické části je výzkumné šetření, které vedlo k hodnocení logopedické péče v mateřských školách speciálních. ANNOTATION The topic of my thesis is "Evaluation of speech therapy in special numery schools". The thesis consists of two parts, theoretical and practical. In the theoretical part is a characteristic of preschool age, předřečového development, cystom development of speech, communication disorders, speech therapy intervention. Further characterization of the Framework educational program for preschoolers. The practical part of the research which led to the evaluation of speech therapy inspecial numery schools.cs_CZ
dc.description.abstractTématem mé bakalářské práce je "Hodnocení logopedické péče v mateřských školách speciálních". Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, z teoretické a praktické. V teoretické části je charakteristika předškolního věku, předřečového vývoje, vlastního vývoje řeči, narušené komunikační schopnosti, logopedické intervence. Dále charakteristika Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. V praktické části je výzkumné šetření, které vedlo k hodnocení logopedické péče v mateřských školách speciálních. ANNOTATION The topic of my thesis is "Evaluation of speech therapy in special numery schools". The thesis consists of two parts, theoretical and practical. In the theoretical part is a characteristic of preschool age, předřečového development, cystom development of speech, communication disorders, speech therapy intervention. Further characterization of the Framework educational program for preschoolers. The practical part of the research which led to the evaluation of speech therapy inspecial numery schools.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectpředškolní věkcs_CZ
dc.subjectvývoj řečics_CZ
dc.subjectnarušená komunikační schopnostcs_CZ
dc.subjectRámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávánícs_CZ
dc.subjectškolní zralostcs_CZ
dc.subjectpreschool ageen_US
dc.subjectspeech developmenten_US
dc.subjectimpaired communication skillsen_US
dc.subjectgeneral educational program for preschool educationen_US
dc.subjectschool readinessen_US
dc.titleHodnocení logopedické péče mateřských škol speciálníchcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-08
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId96123
dc.title.translatedDatings logopedic care special nursery schools for children with impaired communication skillsen_US
dc.contributor.refereeDurdilová, Lucie
dc.identifier.aleph001367335
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSpecial Pedagogyen_US
thesis.degree.disciplineSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecial Pedagogyen_US
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSpecial Pedagogyen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Pedagogyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTématem mé bakalářské práce je "Hodnocení logopedické péče v mateřských školách speciálních". Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, z teoretické a praktické. V teoretické části je charakteristika předškolního věku, předřečového vývoje, vlastního vývoje řeči, narušené komunikační schopnosti, logopedické intervence. Dále charakteristika Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. V praktické části je výzkumné šetření, které vedlo k hodnocení logopedické péče v mateřských školách speciálních. ANNOTATION The topic of my thesis is "Evaluation of speech therapy in special numery schools". The thesis consists of two parts, theoretical and practical. In the theoretical part is a characteristic of preschool age, předřečového development, cystom development of speech, communication disorders, speech therapy intervention. Further characterization of the Framework educational program for preschoolers. The practical part of the research which led to the evaluation of speech therapy inspecial numery schools.cs_CZ
uk.abstract.enTématem mé bakalářské práce je "Hodnocení logopedické péče v mateřských školách speciálních". Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, z teoretické a praktické. V teoretické části je charakteristika předškolního věku, předřečového vývoje, vlastního vývoje řeči, narušené komunikační schopnosti, logopedické intervence. Dále charakteristika Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. V praktické části je výzkumné šetření, které vedlo k hodnocení logopedické péče v mateřských školách speciálních. ANNOTATION The topic of my thesis is "Evaluation of speech therapy in special numery schools". The thesis consists of two parts, theoretical and practical. In the theoretical part is a characteristic of preschool age, předřečového development, cystom development of speech, communication disorders, speech therapy intervention. Further characterization of the Framework educational program for preschoolers. The practical part of the research which led to the evaluation of speech therapy inspecial numery schools.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990013673350106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV