Zhodnocení psychomotorických pomůcek v praxi mateřské školy
Evaluation of Psycho-Motor Aids
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/3890Identifiers
Study Information System: 20773
Collections
- Kvalifikační práce [19148]
Author
Advisor
Referee
Hrabinec, Jiří
Faculty / Institute
Faculty of Education
Discipline
Pedagogy of Pre-School Age
Department
Information is unavailable
Date of defense
18. 5. 2006
Publisher
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaLanguage
Czech
Grade
Very good
V posledních letech často slýcháme o stále narůstajícím hypokinetickém způsobu života. Technický pokrok je nezadržitelný a např. počítače už pronikly i do mateřských škol. A tak v mnoha případech je děti mohou využívat nejen v řízených činnostech, ale i při spontánních aktivitách. Přesto, že mateřské školy využívají výchovné programy pro děti (př. vybarvování omalovánek, počítačové kreslení), myslím si, že se vytrácí praktická zkušenost dítěte při manipulaci s pomůckami. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
V posledních letech často slýcháme o stále narůstajícím hypokinetickém způsobu života. Technický pokrok je nezadržitelný a např. počítače už pronikly i do mateřských škol. A tak v mnoha případech je děti mohou využívat nejen v řízených činnostech, ale i při spontánních aktivitách. Přesto, že mateřské školy využívají výchovné programy pro děti (př. vybarvování omalovánek, počítačové kreslení), myslím si, že se vytrácí praktická zkušenost dítěte při manipulaci s pomůckami. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)