Zhodnocení psychomotorických pomůcek v praxi mateřské školy
Evaluation of Psycho-Motor Aids
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/3890Identifikátory
SIS: 20773
Kolekce
- Kvalifikační práce [19159]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hrabinec, Jiří
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Pedagogika předškolního věku
Katedra / ústav / klinika
Katedra tělesné výchovy
Datum obhajoby
18. 5. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
V posledních letech často slýcháme o stále narůstajícím hypokinetickém způsobu života. Technický pokrok je nezadržitelný a např. počítače už pronikly i do mateřských škol. A tak v mnoha případech je děti mohou využívat nejen v řízených činnostech, ale i při spontánních aktivitách. Přesto, že mateřské školy využívají výchovné programy pro děti (př. vybarvování omalovánek, počítačové kreslení), myslím si, že se vytrácí praktická zkušenost dítěte při manipulaci s pomůckami. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
V posledních letech často slýcháme o stále narůstajícím hypokinetickém způsobu života. Technický pokrok je nezadržitelný a např. počítače už pronikly i do mateřských škol. A tak v mnoha případech je děti mohou využívat nejen v řízených činnostech, ale i při spontánních aktivitách. Přesto, že mateřské školy využívají výchovné programy pro děti (př. vybarvování omalovánek, počítačové kreslení), myslím si, že se vytrácí praktická zkušenost dítěte při manipulaci s pomůckami. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)