Show simple item record

Building of school and parent (quardian) relationship.
dc.contributor.advisorHausner, Milan
dc.creatorKrakowitzer, Vojtěch
dc.date.accessioned2017-04-27T23:08:11Z
dc.date.available2017-04-27T23:08:11Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/38860
dc.description.abstractResumé: Tato závěrečná bakalářská práce se zabývá tvorbou etického kodexu zákonného zástupce jako nástroje pro změnu a úpravu komunikace mezi školou a zákonným zástupcem. Zaměřuje se legislativní pojetí tohoto vztahu a na roviny, ve kterých může tento vztah probíhat. Současně přináší pohled na etický kodex ve školství a problémy jeho právního postavení. Jedním z jejích cílů je vytvořit samotnou podobu etického kodexu pohledem škol a zákonných zástupců, včetně jeho implementace. V závěru jsou pak shrnuty dosavadní poznatky a stanoveny kritické body tvorby a aplikace do jednotlivých škol.cs_CZ
dc.description.abstractSummary: This final thesis deals with creating of the ethical codex for parents or guardians as a tool for changing and adjusting of the communication between school and guardians. It focues on the legislation concept of this relation and fields in which the relation occurs. The work concurrently brings a view of the ethical codex in education and problems of its role in the legal system. Some of its targets are to create and implement ethical codex form school's and parents' perspective. In the conclusion, the current knowledge is brought together and critical points of creation and implementation into individual schools are set.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectLegislativacs_CZ
dc.subjectzákonní zástupcics_CZ
dc.subjectpovinnostics_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectkodexcs_CZ
dc.subjectpravidlacs_CZ
dc.subjectLegislationen_US
dc.subjectguardiansen_US
dc.subjectdutiesen_US
dc.subjectcommunicationsen_US
dc.subjectcodexen_US
dc.subjectrulesen_US
dc.titleBudování vztahu škola - zákonný zástupcecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-05-30
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId88949
dc.title.translatedBuilding of school and parent (quardian) relationship.en_US
dc.contributor.refereeTrunda, Jiří
dc.identifier.aleph001363938
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csResumé: Tato závěrečná bakalářská práce se zabývá tvorbou etického kodexu zákonného zástupce jako nástroje pro změnu a úpravu komunikace mezi školou a zákonným zástupcem. Zaměřuje se legislativní pojetí tohoto vztahu a na roviny, ve kterých může tento vztah probíhat. Současně přináší pohled na etický kodex ve školství a problémy jeho právního postavení. Jedním z jejích cílů je vytvořit samotnou podobu etického kodexu pohledem škol a zákonných zástupců, včetně jeho implementace. V závěru jsou pak shrnuty dosavadní poznatky a stanoveny kritické body tvorby a aplikace do jednotlivých škol.cs_CZ
uk.abstract.enSummary: This final thesis deals with creating of the ethical codex for parents or guardians as a tool for changing and adjusting of the communication between school and guardians. It focues on the legislation concept of this relation and fields in which the relation occurs. The work concurrently brings a view of the ethical codex in education and problems of its role in the legal system. Some of its targets are to create and implement ethical codex form school's and parents' perspective. In the conclusion, the current knowledge is brought together and critical points of creation and implementation into individual schools are set.en_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV