Image značky Českého Olympijského týmu - Czech Team
Brand Image Of Czech Olympic Team - CZECH TEAM
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/38820Identifikátory
SIS: 86218
Katalog UK: 990013599950106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [9395]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kindová, Alena
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
11. 5. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
značka, image, image značky, identita značky, osobnost značky, olympijský emblém, logo, Český olympijský tým, Czech Team, marketingový výzkum, interview, dotazníkKlíčová slova (anglicky)
brand, image, brand image, brand identity, brand personality, olympic emblem, logo, Czech Olympic Team, Czech Team, marketing research, interview, questionnaireNázev: Image značky Českého olympijského týmu - CZECH TEAM Cíle: Hlavním cílem práce je nastínění image značky Českého olympijského týmu - Czech Team. K jeho dosažení bylo nutné stanovit celkový profil značky, zahrnující popis jejího vzniku a vývoje, funkce, důvodu či smyslu její existence, a určit identitu značky. Zároveň byl uskutečněn kvantitativní výzkum, jímž byla zjištěna znalost a celkové povědomí o značce Czech Team mezi vybranými respondenty a naznačena osobnosti značky tak, jak se na ni dívá veřejnost. Závěr práce je poté věnován zhodnocení výsledků, doporučením a návrhům na zlepšení image značky Českého olympijského týmu. Metody: Ve své práci jsem většinu potřebných informací pro vytvoření celkového profilu značky Czech Team získal z realizovaného osobního rozhovoru se zástupcem marketingové agentury Českého olympijského výboru. Marketingový výzkum rovněž spočíval v uskutečnění kvantitativního šetření mezi vybranými respondenty, kterým byly rozeslány dotazníky. Zkoumaný vzorek tvořili studenti českých vysokých škol. Klíčová slova: značka, image, image značky, identita značky, osobnost značky, olympijský emblém, logo, Český olympijský tým, Czech Team, marketingový výzkum, interview, dotazník
Title: Brand Image Of The Czech Olympic Team - CZECH TEAM Objectives: A main objective of bachelor thesis is creationing of a complex description of the brand image of the Czech Olympic Team - Czech Team. To achieve defined objective was necessary to determinate a profile of the brand, its origin, progress, functions, reasons or sense of the brand existence and brand identity. At the same time a quantitative research was executed finding out knowledge and awareness of the brand Czech Team among selected respondents and the brand personality was identified from the public view. Final part of thesis is dealt with an evaluation of results, recommendations and proposals improving the brand image of the Czech Olympic Team in the future. Methods: Information needed to create the general description of profile of the brand Czech Team was got from a representative of official marketing agency of the Czech Olympic Committee. The marketing research was carried out among selected respondents who obtained electronic questionnaires. Students of Czech universities were selected as the respondents. Keywords: brand, image, brand image, brand identity, brand personality, olympic emblem, logo, Czech Olympic Team, Czech Team, marketing research, interview, questionnaire
