Zobrazit minimální záznam

Comparison of Value Orientations in Pupils of the Primary and Lower Secondary School in Dobříš
dc.contributor.advisorMojžíšová, Jarmila
dc.creatorKrejcárková, Jindřiška
dc.date.accessioned2017-04-27T20:51:04Z
dc.date.available2017-04-27T20:51:04Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/38279
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou hodnotové orientace žáků 4. a 9. tříd základní školy. V teoretické části jsou vymezeny pojmy hodnoty, jejich klasifikace a vliv rodinné a školní výchovy na utváření hodnotové orientace. Dále teoretická část obsahuje charakteristiku věkových zvláštností obou skupin respondentů - mladšího školního věku a pubescence. Praktická část shrnuje výsledky empirického výzkumu, který je zaměřen na zjištění hodnotové orientace obou skupin žáků a na porovnání postojů chlapců a dívek, k vybraným hodnotám. Klíčová slova Hodnotová orientace, hodnota, axiologie, rodina, morálka, motivace, výzkum, dotazníkcs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor paper focuses on value orientations in pupils of the fourth and the ninth grades at a primary and lower secondary school. The theoretical part covers the basic terms, their classifications and the influence of family and school on their formation. This part also includes the characteristics of both age groups - late childhood and early adoloscence. The practical part sums up the results of the survey which is aimed at value orientations of pupils in both age groups and comparing the attitudes of boys and girls towards some of the values. Key words value orientation, value, axiology, family, morality, motivation, research, surveyen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectHodnotová orientacecs_CZ
dc.subjecthodnotacs_CZ
dc.subjectaxiologiecs_CZ
dc.subjectrodinacs_CZ
dc.subjectmorálkacs_CZ
dc.subjectmotivacecs_CZ
dc.subjectvýzkumcs_CZ
dc.subjectdotazníkcs_CZ
dc.subjectvalue orientationen_US
dc.subjectvalueen_US
dc.subjectaxiologyen_US
dc.subjectfamilyen_US
dc.subjectmoralityen_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.subjectresearchen_US
dc.subjectsurveyen_US
dc.titlePorovnávání hodnotové orientace žáků základní školy v Dobříšics_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-05-19
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId95296
dc.title.translatedComparison of Value Orientations in Pupils of the Primary and Lower Secondary School in Dobříšen_US
dc.contributor.refereeNováková, Daniela
dc.identifier.aleph001366754
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplineVychovatelstvícs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programVychovatelstvícs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zabývá problematikou hodnotové orientace žáků 4. a 9. tříd základní školy. V teoretické části jsou vymezeny pojmy hodnoty, jejich klasifikace a vliv rodinné a školní výchovy na utváření hodnotové orientace. Dále teoretická část obsahuje charakteristiku věkových zvláštností obou skupin respondentů - mladšího školního věku a pubescence. Praktická část shrnuje výsledky empirického výzkumu, který je zaměřen na zjištění hodnotové orientace obou skupin žáků a na porovnání postojů chlapců a dívek, k vybraným hodnotám. Klíčová slova Hodnotová orientace, hodnota, axiologie, rodina, morálka, motivace, výzkum, dotazníkcs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor paper focuses on value orientations in pupils of the fourth and the ninth grades at a primary and lower secondary school. The theoretical part covers the basic terms, their classifications and the influence of family and school on their formation. This part also includes the characteristics of both age groups - late childhood and early adoloscence. The practical part sums up the results of the survey which is aimed at value orientations of pupils in both age groups and comparing the attitudes of boys and girls towards some of the values. Key words value orientation, value, axiology, family, morality, motivation, research, surveyen_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990013667540106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV