Marketingová strategie uvedení nového produktu Xanil na český farmaceutický trh
Marketing strategy for introduction period of new product Xanil on the Czech pharmaceutical market
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/35434Identifikátory
SIS: 80283
Katalog UK: 990013576760106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [9395]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Petrová, Helena
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
3. 5. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Marketingová strategie, marketingový mix, , segmentace zákazníků, konkurence, positioning značky, Eli Lilly, Xanil, propagační strategieKlíčová slova (anglicky)
Marketing strategy, marketing mix, customer segmentation, competition, brand positioning, Eli Lilly, Xanil, promotional strategyNázev: Marketingová strategie uvedení nového produktu Xanil na český farmaceutický trh Cíl: Navržení marketingové strategie uplatnění nového produktu Xanil na českém farmaceutickém trhu Použité metody: Písemné dotazování, popisná analýza Výsledky: Výsledkem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro nový lék Xanil. Marketingová strategie zpracovává segmentaci potenciálních zákazníků, zacílení vůči konkurenci a navrhuje strukturu marketingového mixu. Součástí strategie je i zpracování koncepce propagace včetně odhadu finančních nákladů. Klíčová slova: Marketingová strategie, marketingový mix, segmentace zákazníků, konkurence, positioning značky, společnost Eli Lilly, Xanil, propagační strategie
Title: Marketing strategy of product Xanil application on the Czech pharmaceutical market Objective: Design marketing strategy of product Xanil application on the Czech pharmaceutical market Methods: Written interview, descriptive analysis Results: The result is a design marketing strategies for new drug Xanil. The marketing strategy process segmentation of potential customers, targeted to competition and proposes a structure of the marketing mix. The strategy is the development of the concept of promotion, including the estimated financial costs. Key words: Marketing strategy, marketing mix, customer segmentation, competition, brand positioning, Eli Lilly company, Xanil, promotional strategy
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Stratégia značky Redken - modifikácia B2B orientácie podniku smerom k B2C
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOLacková, Karina (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2022)Datum obhajoby: 21. 6. 2022The main topic of this thesis is the modification of the Redken brand strategy from B2B to B2C orientation. Within the theoretical part, the current beauty market is primarily examined. The most important factors influencing ... -
Strategie žákovských řešení úloh rovnicového typu ve 4. a 5. ročníku ZŠ
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOJohánková, Renata (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2016)Datum obhajoby: 19. 5. 2016V současné době se na školách kromě tradičního pojetí výuky matematice vyskytuje i způsob výuky Hejného metodou. Cílem této práce je porovnat dvě skupiny žáků (tradičně vedení a vedení Hejného metodou) a jejich strategie ... -
Verbal communication strategies in English as a foreign language
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOČervenková, Tereza (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2018)Datum obhajoby: 10. 9. 2018It is desirable that language learners develop their strategic competence, which allows them to communicate the intended meaning when facing breakdowns in communication. One of the manifestations of strategic competence ...
