Žák mladšího školního věku a jeho sociální pozice ve třídě
Pupil of a primary school and his/her social status in the classroom
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/35139Identifiers
Study Information System: 102311
Collections
- Kvalifikační práce [19160]
Author
Advisor
Referee
Svobodová, Radmila
Faculty / Institute
Faculty of Education
Discipline
Teacher Training for Primary Schools
Department
Information is unavailable
Date of defense
19. 5. 2011
Publisher
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
Žák mladšího školního věku, školní třída, pozice žáka ve třídě, hodnocení, sebehodnoceníKeywords (English)
Pupil of a primary school, school class, the status in the classroom, evaluation, self-evaluationPráce má teoreticko-výzkumný charakter. Teoretická část práce se zabývá obecně teoretickými základy a východisky, které se vztahují k žákovi mladšího školního věku a jeho sociální pozici ve třídě. V praktické části se soustředí realizaci projektu, který má za cíl zlepšit vztahy v kolektivu a pomoci žákům, kteří nejsou spokojeni se svou sociální pozicí ve třídě, získat pozici lepší.
This thesis has theoretical and research character. The theoretical part deals with general theoretical foundations and bases of relating to pupil primary school and his/her social position in the class. The practical focus of the project, which aims to improve relations in the team and help pupils who are not satisfied with their social status in class, get a better position.