Žák mladšího školního věku a jeho sociální pozice ve třídě
Pupil of a primary school and his/her social status in the classroom
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/35139Identifikátory
SIS: 102311
Kolekce
- Kvalifikační práce [18712]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Svobodová, Radmila
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
19. 5. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Žák mladšího školního věku, školní třída, pozice žáka ve třídě, hodnocení, sebehodnoceníKlíčová slova (anglicky)
Pupil of a primary school, school class, the status in the classroom, evaluation, self-evaluationPráce má teoreticko-výzkumný charakter. Teoretická část práce se zabývá obecně teoretickými základy a východisky, které se vztahují k žákovi mladšího školního věku a jeho sociální pozici ve třídě. V praktické části se soustředí realizaci projektu, který má za cíl zlepšit vztahy v kolektivu a pomoci žákům, kteří nejsou spokojeni se svou sociální pozicí ve třídě, získat pozici lepší.
This thesis has theoretical and research character. The theoretical part deals with general theoretical foundations and bases of relating to pupil primary school and his/her social position in the class. The practical focus of the project, which aims to improve relations in the team and help pupils who are not satisfied with their social status in class, get a better position.