Hodnocení plavecké úrovně dětí mladšího školního věku a jejich úspěšnost v testu souvislého plavání
Swimming level classification of young school age children and their success in a long distance swimming test
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/33794Identifikátory
SIS: 36535
Kolekce
- Kvalifikační práce [8435]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Peslová, Eva
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Tělesná výchova a sport
Katedra / ústav / klinika
Plavecké sporty
Datum obhajoby
14. 9. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
ě dětí mladšího školního věku a jejich úspěšnost v testu ovnat a vyhodnotit počáteční a konečný uplavaný stav v testu á testováním zkoumaného souboru osob nám po statistickém zpracování y: ěnu v uplavané vzdálenosti v testu souvislého plavání dětí čová slova: ěk, vytrvalostní schopnosti Název práce: Hodnocení plavecké úrovn souvislého plavání Cíle práce: Cílem naší práce je por souvislého plavání, který je součástí jednoho plaveckého kurzu. Metodika práce: Data získan poukázala na plaveckou výkonnost dětí mladšího školního věku. Po porovnání výsledků před a po ukončení plavecké výuky jsme stanovili zlepšení, zhoršení či stagnaci plavecké výkonnosti u dětí mladšího školního věku v testu souvislého plavání v soukromé plavecké škole Jablonec nad Nisou. Výsledk Zaznamenali jsme zm mladšího školního věku. Děti prokázaly zlepšení plavecké výkonnosti na konci plavecké výuky. Ukázaly se i rozdíly v překonané vzdálenosti mezi dětmi z druhých tříd a dětmi ze třetích tříd. Klí dší školní vPlavání, mla 2
Title: Swimming level classification of young school age children and their success in a long distance swimming test Work objectives: The outcome of our work is comparison and evaluation of the initial and final swimming lenght in a test of long distance swimming. This test is taken during one swimming course. Methodology: Data which were obtained by testing a certain group of people and were statistically processed, showed the swimming level and performance of the young school age children. We determinated an improvement, a downgrade or a stagnancy of swimming level of the young school age children in the test of long distance swimming before and after each swimming course at the Jablonec nad Nisou swimming school. Results: As a result we detected a change in swimming lenght in the test of continuous swimming of young school age children. Children demonstrated an improvement of swimming performance at the end of the swimming class. Further more, the results showed us differences in swimming lenght amoung children from the second and third grade. Key words: Swimming, young school age, endurance skills 3