Zobrazit minimální záznam

Attitudes of selected target groups to questions of educational inclusion
dc.contributor.advisorHájková, Vanda
dc.creatorSvobodová, Jana
dc.date.accessioned2017-04-26T16:16:34Z
dc.date.available2017-04-26T16:16:34Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/31463
dc.description.abstractNÁZEV: Postoje vybraných cílových skupin k problematice vzdělávací inkluze ABSTRAKT Diplomová práce se zabývá postoji vybraných cílových skupin k problematice vzdělávací inkluze. Teoretická část vymezuje pojmy integrace, inkluze a jejich historický vývoj. Dále se zabývá faktory, jež se podílí na úspěšnosti vzdělávací inkluze a vhodnou přípravou podmínek pro vzdělávání žáků s různým typem speciálně pedagogických potřeb na základní škole. Praktická část analyzuje výsledky, jež byly v průběhu výzkumu nashromážděny, a objasňuje, jak se vybrané cílové skupiny k této problematice staví. Klíčová slova: Integrace, inkluze, žáci se speciálními vzdělávacími potřebami, rodina, základní škola, speciálně pedagogická diagnostika, poradenstvícs_CZ
dc.description.abstractTITLE: Attitudes of selected target groups to questions of educational inclusion ABSTRACT The diploma thesis deals with attitudes of selected target groups to questions of educational inclusion. The theoretical part defines notions of integration, inclusion and their historical evolution. Then it deals with factors participating on efficiency of educational inclusion and suitable preparation for education of pupils with different types of special education needs at primary school. The practical part analyzes results which were collected during the research and explains the opinions of selected target groups. Keywords: Integration, inclusion, pupils with special education needs, family, primary school, special education diagnostics, consultancyen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectIntegracecs_CZ
dc.subjectinkluzecs_CZ
dc.subjectžáci se speciálními vzdělávacími potřebamics_CZ
dc.subjectrodinacs_CZ
dc.subjectzákladní školacs_CZ
dc.subjectspeciálně pedagogická diagnostikacs_CZ
dc.subjectporadenstvícs_CZ
dc.subjectIntegrationen_US
dc.subjectinclusionen_US
dc.subjectpupils with special education needsen_US
dc.subjectfamilyen_US
dc.subjectprimary schoolen_US
dc.subjectspecial education diagnosticsen_US
dc.subjectconsultancyen_US
dc.titlePostoje vybraných cílových skupin k problematice vzdělávací inkluzecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-09
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId97264
dc.title.translatedAttitudes of selected target groups to questions of educational inclusionen_US
dc.contributor.refereeDurdilová, Lucie
dc.identifier.aleph001367497
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSpecial Educationen_US
thesis.degree.disciplineSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecial Educationen_US
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSpecial Educationen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNÁZEV: Postoje vybraných cílových skupin k problematice vzdělávací inkluze ABSTRAKT Diplomová práce se zabývá postoji vybraných cílových skupin k problematice vzdělávací inkluze. Teoretická část vymezuje pojmy integrace, inkluze a jejich historický vývoj. Dále se zabývá faktory, jež se podílí na úspěšnosti vzdělávací inkluze a vhodnou přípravou podmínek pro vzdělávání žáků s různým typem speciálně pedagogických potřeb na základní škole. Praktická část analyzuje výsledky, jež byly v průběhu výzkumu nashromážděny, a objasňuje, jak se vybrané cílové skupiny k této problematice staví. Klíčová slova: Integrace, inkluze, žáci se speciálními vzdělávacími potřebami, rodina, základní škola, speciálně pedagogická diagnostika, poradenstvícs_CZ
uk.abstract.enTITLE: Attitudes of selected target groups to questions of educational inclusion ABSTRACT The diploma thesis deals with attitudes of selected target groups to questions of educational inclusion. The theoretical part defines notions of integration, inclusion and their historical evolution. Then it deals with factors participating on efficiency of educational inclusion and suitable preparation for education of pupils with different types of special education needs at primary school. The practical part analyzes results which were collected during the research and explains the opinions of selected target groups. Keywords: Integration, inclusion, pupils with special education needs, family, primary school, special education diagnostics, consultancyen_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990013674970106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV