Význam plavání a cvičení ve vodě dětí předškolního věku
Importance of swimming and exercising in water of pre-school children
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/28936Identifikátory
SIS: 75539
Kolekce
- Kvalifikační práce [18094]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Chrzanowská, Babeta
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro mateřské školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra tělesné výchovy
Datum obhajoby
21. 9. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
V bakalářské práci se v teoretické části zaměřuji na význam vodního prostředí, charakteristiku předškolního věku a teorii a metodiku plaveckého výcviku. Praktická část je zaměřena na aplikaci získaných poznatků při plaveckém výcviku dětí ve vybraném předškolním zařízení a porovnání dvou způsobů vedení výuky. Na dětech těchto mateřských škol popisuji průběh plaveckého výcviku a cvičení ve vodě. Na základě Poznatků zjišťuji význam plavání a cvičení ve vodě dětí předškolního věku. Praktická část je podpořena dotazníky pro rodiče a mateřské školy a řízeným rozhovorem s dětmi.
I focus on aqueous media, specifications of pre-school age, and theory and methodics of swimming instruction in theoretical part of my batchelor's essay. Practical part targets the aPlication of experiences I received durring swimming instruction in various facilities arid is focused on comparison of 2-way teaching. I describe methods of swimming instr. and water training on pre-school children and find it very usefull for them. Practical part l s supplied with questionaire filled by parents, nursery schools and results from various discussions with pre-school children.