Experimentální činnosti ve výuce chemii Školní modely palivových článků
Experimental work in chemistry teaching. School models od fuel cells.
rigorózní práce (UZNÁNO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/2700Identifikátory
SIS: 149251
Kolekce
- Kvalifikační práce [18847]
Autor
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - chemie
Katedra / ústav / klinika
Katedra chemie a didaktiky chemie
Datum obhajoby
7. 2. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Uznáno
Cílem diplomové práce byla sumarizace poznatků z oblasti palivových článků a jejich implementace do školního prostředí. Implementace spočívala především v přípravě vyučovacích hodin a návrhu pro projektové vyučování, jehož základem je navodit dětem přitažlivý problém, kterým palivové články v současné době jednoznačně jsou. Připravené experimenty jednoznačně překračují rámec chemie jako vyučovacího předmětu a mohly by sloužit jako jedno z témat pro integrovanou výuku přírodních věd na školách. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Cílem diplomové práce byla sumarizace poznatků z oblasti palivových článků a jejich implementace do školního prostředí. Implementace spočívala především v přípravě vyučovacích hodin a návrhu pro projektové vyučování, jehož základem je navodit dětem přitažlivý problém, kterým palivové články v současné době jednoznačně jsou. Připravené experimenty jednoznačně překračují rámec chemie jako vyučovacího předmětu a mohly by sloužit jako jedno z témat pro integrovanou výuku přírodních věd na školách. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)