dc.creator | Opatrný, Pavel | |
dc.date.accessioned | 2021-05-20T12:51:28Z | |
dc.date.available | 2021-05-20T12:51:28Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/2700 | |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce byla sumarizace poznatků z oblasti palivových článků a jejich implementace do školního prostředí. Implementace spočívala především v přípravě vyučovacích hodin a návrhu pro projektové vyučování, jehož základem je navodit dětem přitažlivý problém, kterým palivové články v současné době jednoznačně jsou. Připravené experimenty jednoznačně překračují rámec chemie jako vyučovacího předmětu a mohly by sloužit jako jedno z témat pro integrovanou výuku přírodních věd na školách. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce byla sumarizace poznatků z oblasti palivových článků a jejich implementace do školního prostředí. Implementace spočívala především v přípravě vyučovacích hodin a návrhu pro projektové vyučování, jehož základem je navodit dětem přitažlivý problém, kterým palivové články v současné době jednoznačně jsou. Připravené experimenty jednoznačně překračují rámec chemie jako vyučovacího předmětu a mohly by sloužit jako jedno z témat pro integrovanou výuku přírodních věd na školách. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Experimentální činnosti ve výuce chemii Školní modely palivových článků | cs_CZ |
dc.type | rigorózní práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-02-07 | |
dc.description.department | Katedra chemie a didaktiky chemie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 149251 | |
dc.title.translated | Experimental work in chemistry teaching. School models od fuel cells. | en_US |
dc.identifier.aleph | 002051421 | |
thesis.degree.name | PhDr. | |
thesis.degree.level | rigorózní řízení | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Chemistry | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - chemie | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | rigorózní práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra chemie a didaktiky chemie | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - chemie | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Chemistry | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Uznáno | cs_CZ |
thesis.grade.en | Recognized | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem diplomové práce byla sumarizace poznatků z oblasti palivových článků a jejich implementace do školního prostředí. Implementace spočívala především v přípravě vyučovacích hodin a návrhu pro projektové vyučování, jehož základem je navodit dětem přitažlivý problém, kterým palivové články v současné době jednoznačně jsou. Připravené experimenty jednoznačně překračují rámec chemie jako vyučovacího předmětu a mohly by sloužit jako jedno z témat pro integrovanou výuku přírodních věd na školách. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | Cílem diplomové práce byla sumarizace poznatků z oblasti palivových článků a jejich implementace do školního prostředí. Implementace spočívala především v přípravě vyučovacích hodin a návrhu pro projektové vyučování, jehož základem je navodit dětem přitažlivý problém, kterým palivové články v současné době jednoznačně jsou. Připravené experimenty jednoznačně překračují rámec chemie jako vyučovacího předmětu a mohly by sloužit jako jedno z témat pro integrovanou výuku přírodních věd na školách. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra chemie a didaktiky chemie | cs_CZ |
thesis.grade.code | U | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | U | |
dc.identifier.lisID | 990020514210106986 | |