Zobrazit minimální záznam

Experimental work in chemistry teaching. School models od fuel cells.
dc.creatorOpatrný, Pavel
dc.date.accessioned2021-05-20T12:51:28Z
dc.date.available2021-05-20T12:51:28Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/2700
dc.description.abstractCílem diplomové práce byla sumarizace poznatků z oblasti palivových článků a jejich implementace do školního prostředí. Implementace spočívala především v přípravě vyučovacích hodin a návrhu pro projektové vyučování, jehož základem je navodit dětem přitažlivý problém, kterým palivové články v současné době jednoznačně jsou. Připravené experimenty jednoznačně překračují rámec chemie jako vyučovacího předmětu a mohly by sloužit jako jedno z témat pro integrovanou výuku přírodních věd na školách. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractCílem diplomové práce byla sumarizace poznatků z oblasti palivových článků a jejich implementace do školního prostředí. Implementace spočívala především v přípravě vyučovacích hodin a návrhu pro projektové vyučování, jehož základem je navodit dětem přitažlivý problém, kterým palivové články v současné době jednoznačně jsou. Připravené experimenty jednoznačně překračují rámec chemie jako vyučovacího předmětu a mohly by sloužit jako jedno z témat pro integrovanou výuku přírodních věd na školách. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleExperimentální činnosti ve výuce chemii Školní modely palivových článkůcs_CZ
dc.typerigorózní prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-02-07
dc.description.departmentKatedra chemie a didaktiky chemiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId149251
dc.title.translatedExperimental work in chemistry teaching. School models od fuel cells.en_US
dc.identifier.aleph002051421
thesis.degree.namePhDr.
thesis.degree.levelrigorózní řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Chemistryen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - chemiecs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typerigorózní prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra chemie a didaktiky chemiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - chemiecs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Chemistryen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csUznánocs_CZ
thesis.grade.enRecognizeden_US
uk.abstract.csCílem diplomové práce byla sumarizace poznatků z oblasti palivových článků a jejich implementace do školního prostředí. Implementace spočívala především v přípravě vyučovacích hodin a návrhu pro projektové vyučování, jehož základem je navodit dětem přitažlivý problém, kterým palivové články v současné době jednoznačně jsou. Připravené experimenty jednoznačně překračují rámec chemie jako vyučovacího předmětu a mohly by sloužit jako jedno z témat pro integrovanou výuku přírodních věd na školách. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enCílem diplomové práce byla sumarizace poznatků z oblasti palivových článků a jejich implementace do školního prostředí. Implementace spočívala především v přípravě vyučovacích hodin a návrhu pro projektové vyučování, jehož základem je navodit dětem přitažlivý problém, kterým palivové články v současné době jednoznačně jsou. Připravené experimenty jednoznačně překračují rámec chemie jako vyučovacího předmětu a mohly by sloužit jako jedno z témat pro integrovanou výuku přírodních věd na školách. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra chemie a didaktiky chemiecs_CZ
thesis.grade.codeU
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusU
dc.identifier.lisID990020514210106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV