Management a marketing sportovní akce: ICF Slalom World Ranking Race Prague 2009
Management and marketing of sport's event: ICF Slalom World Ranking Race Prague 2009
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/23139Identifikátory
SIS: 62551
Kolekce
- Kvalifikační práce [8839]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Šíma, Jan
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
23. 9. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Název: Management a marketing sportovní akce: ICF Slalom World Ranking Race Prague 2009 Cíle práce: Prezentovat silné a slabé stránky závodu ICF Slalom World Ranking Race Prague 2009 na základě dosavadních zkušeností a vytvořit návrhy na jeho zdokonalení. Metoda: Popisná analýza, SWOT analýza, hloubkové interview s odborníkem. Výsledky: Závěry a doporučení pro organizátory sportovní akce. Klíčová slova: Management, marketing, analýza SWOT, popisná analýza, sportovní akce, vodní slalom, ICF Slalom World Ranking Race.
Title: Management and marketing of sport's event: ICF Slalom World Ranking Race Prague 2009 Objectives: Present strengths and weaknesses of ICF Slalom World Ranking Race Prague 2009 based on analyse of recent years and present ideas for its improvement. Methods: Descriptive analysis, SWOT analysis and interview with expert. Results: Conclusion and advices for organizers of sport's events. Key words: Management, marketing, SWOT analysis, descriptive analysis, sport's event, canoe slalom competition, ICF Slalom World Ranking Race Prague 2009.