Firemní identita a Image značky L'Oréal
Corporate identity and Image of L'Oréal
diploma thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/23083Identifiers
Study Information System: 60277
Collections
- Kvalifikační práce [8928]
Author
Advisor
Referee
Navrátilová, Miroslava
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
21. 9. 2009
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Excellent
4 Název práce: Firemní identita a image společnosti L'Oréal. Anotace: Tato diplomová práce se zabývá současnou image společnosti L'Oréal. Cílem je definovat jednotlivé složky firemní identity, které ovlivňují její image a provést výzkum na dané téma. Tento výzkum byl proveden na základě vyplnění dotazníků a doplněn rozhovorem s CRM manažerem značky Biotherm. Výsledky této práce mohou pomoci k pochopení důležitosti identity a image pro obchodní činnost každé firmy. Dobrá image totiž může významně ovlivňovat spotřebitelské chování zákazníků. Společnost L'Oréal je v mé práci prezentována jako příklad úspěšné společnosti, která svůj úspěch postavila nejen na inovacích, vědě a neustálém výzkumu, ale také na vstřícném přístupu ke studentům a absolventům, který je v českém prostředí často opomíjen. Title: Corporate identity and image of L'Oréal. Resume: This thesis presents the current image of L'Oréal, the world's biggest cosmetics company. The aim of this study was to define particular components of the company's corporate identity, which influence its image. A questionnaire was designed that was used to collect information regarding the relevant theme accompanied by interview with CRM manager of Biotherm. The results of this thesis can generally help gain a better understanding of corporate identity and image...
4 Název práce: Firemní identita a image společnosti L'Oréal. Anotace: Tato diplomová práce se zabývá současnou image společnosti L'Oréal. Cílem je definovat jednotlivé složky firemní identity, které ovlivňují její image a provést výzkum na dané téma. Tento výzkum byl proveden na základě vyplnění dotazníků a doplněn rozhovorem s CRM manažerem značky Biotherm. Výsledky této práce mohou pomoci k pochopení důležitosti identity a image pro obchodní činnost každé firmy. Dobrá image totiž může významně ovlivňovat spotřebitelské chování zákazníků. Společnost L'Oréal je v mé práci prezentována jako příklad úspěšné společnosti, která svůj úspěch postavila nejen na inovacích, vědě a neustálém výzkumu, ale také na vstřícném přístupu ke studentům a absolventům, který je v českém prostředí často opomíjen. Title: Corporate identity and image of L'Oréal. Resume: This thesis presents the current image of L'Oréal, the world's biggest cosmetics company. The aim of this study was to define particular components of the company's corporate identity, which influence its image. A questionnaire was designed that was used to collect information regarding the relevant theme accompanied by interview with CRM manager of Biotherm. The results of this thesis can generally help gain a better understanding of corporate identity and image...