Analýza znalostí jedince užitých při rozhodování ve vybrané sportovní hře
Analysis of the knowledge used during decision making during game play
diploma thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/22866Identifiers
Study Information System: 56413
Collections
- Kvalifikační práce [8921]
Author
Advisor
Referee
Buzek, Mario
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Physical Education and Sport
Department
Information is unavailable
Date of defense
22. 9. 2009
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Excellent
Název: Analýza znalostí jedince užitých při rozhodování ve vybrané sportovní hře (ve fotbale) Cíl práce: Cílem diplomové práce je odhalení obsahu myšlení a struktury taktických znalostí a zkušeností dětí staršího školního věku ve spojení s herním výkonem. Metoda: Pro náš výzkum byla zvolena metoda pozorování herní činnosti a poté následovalo kvalitativní dotazování. Metoda byla aplikována jako kvalitativní strukturovaný rozhovor s otevřenými otázkami. Výsledky: Děti staršího školního věku mají dostatečné intelektuální schopnosti a informační vzorce při rozhodování o výběru vhodného taktického jednání ve sportovní hře. Taktické znalosti a dovednosti dětí této věkové kategorie o sportovní hře jsou již plně pochopeny a rozvinuty. Klíčová slova: Taktické znalosti a dovednosti, taktické jednání, vnímání a rozhodování ve sportovní hře, rozhovor Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Title of dissertation: Analysis of knowledge of an individual applied by deciding in a selected sport game (football) Objectives of dissertation: The target of this dissertation is to reveal the capacity for thinking and the structure of tactical knowledge and experience owned by children at late school-age in conjunction with the game performance. Method: For the research, the method of observation of the game activity was chosen, followed by qualitative questioning. The method was applied as a qualitative structured interview containing open questions. Results: Children at late school-age possess a sufficient intellectual capacity and informative figures by deciding which tactical action should be chosen in a sport game. Key words: Tactical knowledge and skills, tactical action, perception and decision in a sport game, interview Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)