Zobrazit minimální záznam

The University Entrance Examination and New School-leaving Exam
dc.contributor.advisorVasileská, Marie
dc.creatorBelháčová, Zuzana
dc.date.accessioned2017-04-19T17:44:11Z
dc.date.available2017-04-19T17:44:11Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22792
dc.description.abstractV návaznosti na probíhající legislativní změny vyplývající ze schválení tzv. školského zákona a v souladu s požadavky Evropské unie vznikla v našem školství potřeba zajistit průhledné, vypovídající a vzájemně měřitelné výsledky vzdělávání. Od 1. ledna 2006 bylo vytvořeno Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání (označení CERMAT) jako samostatná státní instituce, která bude mít tuto oblast ve své kompetenci.1 CERMAT má jako základ pro splnění své nové funkce dispozici výsledky všech šetření, která proběhla vletech 2001-2006 na celostátním vzorku žáků v rámci cyklu programů Krok za krokem k nové maturitě.1 Diplomová práce se zabývá problematikou testování v oblasti přírodních věd s důrazem na chemii, možností využití výsledků získaných CERMATem pro přijímací řízení na VŠ v letech 2007 a 2008, interpretací statistických dat ve vztahu testům i jednotlivým úlohám. Základní principy didaktického testování využívá při tvorbě testových úloh a sestavení testu z učiva chemie středních škol. Za pomoci těchto materiálů si studenti mohou ověřit znalosti s porozuměním, aplikace poznatků a řešení problémů a práci s informacemi, které potřebují studiu na VŠ.cs_CZ
dc.description.abstractIn connection with the legislative changes which have been taking place in the Czech Republic since the adoption of the New School Act and in accordance with the European Union recommendations, the demand for measurable results in education, which would be transparent, valid, reliable and comparable, has arisen. The issues connected with the evaluation of results in education will be dealt with in an autonomous institution - Centre for the Evaluation of the Results in Education (CERMAT). The newly established institution will start functioning on January 1st 2006.1 The Centre for the Evaluation of the Results in Education (CERMAT) is going to build on the results and data, which had been collected in the 2001 - 2006 period in the Centre for the Maturita Reform through annual research programmes, which were part of the programme cycle called "Step by Step to New Maturita".1 Graduation theses deal with testing issues in Science subjects (with the emphasis on Chemistry), ways and means can make use of the results in education (CERMAT) for entrance examination on university in the 2007-2008 period, interpretation of statistic data in relation to a test and to individual items. The basic principles of testing can make use of creation and test construction from chemistry on secondary schools. With the help of...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titlePřijímací zkoušky na vysoké školy a nová maturita z chemiecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-06-03
dc.description.departmentKatedra chemie a didaktiky chemiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId73829
dc.title.translatedThe University Entrance Examination and New School-leaving Examen_US
dc.contributor.refereeKratochvílová, Věra
dc.identifier.aleph001115203
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - biologie - Učitelství pro 2. stupeň základní školy - chemiecs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Biology - Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Chemistryen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra chemie a didaktiky chemiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - biologie - Učitelství pro 2. stupeň základní školy - chemiecs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Biology - Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Chemistryen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csV návaznosti na probíhající legislativní změny vyplývající ze schválení tzv. školského zákona a v souladu s požadavky Evropské unie vznikla v našem školství potřeba zajistit průhledné, vypovídající a vzájemně měřitelné výsledky vzdělávání. Od 1. ledna 2006 bylo vytvořeno Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání (označení CERMAT) jako samostatná státní instituce, která bude mít tuto oblast ve své kompetenci.1 CERMAT má jako základ pro splnění své nové funkce dispozici výsledky všech šetření, která proběhla vletech 2001-2006 na celostátním vzorku žáků v rámci cyklu programů Krok za krokem k nové maturitě.1 Diplomová práce se zabývá problematikou testování v oblasti přírodních věd s důrazem na chemii, možností využití výsledků získaných CERMATem pro přijímací řízení na VŠ v letech 2007 a 2008, interpretací statistických dat ve vztahu testům i jednotlivým úlohám. Základní principy didaktického testování využívá při tvorbě testových úloh a sestavení testu z učiva chemie středních škol. Za pomoci těchto materiálů si studenti mohou ověřit znalosti s porozuměním, aplikace poznatků a řešení problémů a práci s informacemi, které potřebují studiu na VŠ.cs_CZ
uk.abstract.enIn connection with the legislative changes which have been taking place in the Czech Republic since the adoption of the New School Act and in accordance with the European Union recommendations, the demand for measurable results in education, which would be transparent, valid, reliable and comparable, has arisen. The issues connected with the evaluation of results in education will be dealt with in an autonomous institution - Centre for the Evaluation of the Results in Education (CERMAT). The newly established institution will start functioning on January 1st 2006.1 The Centre for the Evaluation of the Results in Education (CERMAT) is going to build on the results and data, which had been collected in the 2001 - 2006 period in the Centre for the Maturita Reform through annual research programmes, which were part of the programme cycle called "Step by Step to New Maturita".1 Graduation theses deal with testing issues in Science subjects (with the emphasis on Chemistry), ways and means can make use of the results in education (CERMAT) for entrance examination on university in the 2007-2008 period, interpretation of statistic data in relation to a test and to individual items. The basic principles of testing can make use of creation and test construction from chemistry on secondary schools. With the help of...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra chemie a didaktiky chemiecs_CZ
dc.identifier.lisID990011152030106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV