dc.contributor.advisor | Kucharská, Anna | |
dc.creator | Mikešová, Petra | |
dc.date.accessioned | 2017-04-19T17:29:15Z | |
dc.date.available | 2017-04-19T17:29:15Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/22747 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá přístupem středoškolských pedagogů k žákům se specifickými poruchami učení. V teoretické části jsou definovány specifické poruchy učení včetně jejich členění na jednotlivé druhy. Stěžejní kapitoly jsou věnovány hodnocení a klasifikaci, úlevám a toleranci, zohledňování a motivaci žáků se SPU. Obsahem praktické části je výzkumné šetření, které bylo realizováno na třech středních školách běžného typu a na třech středních školách pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This master thesis is focused on attitude of pedagogues to the pupils with specific learning disabilities. Specific learning disabilities including their kinds are defined in the theoretic part. The main chapters engage in evaluation and classification, tolerance and motivation of the pupils with specific learning disabilities. There is a research in the practical part. I was held at three common secondary schools and three secondary schools for pupils with special educational needs. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Přístup středoškolských pedagogů k žákům s SPU | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-09-21 | |
dc.description.department | Katedra psychologie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 75775 | |
dc.title.translated | The attitude of pedagogues to the pupils with specific leasing disabilities | en_US |
dc.contributor.referee | Viktorová, Ida | |
dc.identifier.aleph | 001177998 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Special Education | en_US |
thesis.degree.program | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Special Education | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra psychologie | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Special Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Special Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Práce se zabývá přístupem středoškolských pedagogů k žákům se specifickými poruchami učení. V teoretické části jsou definovány specifické poruchy učení včetně jejich členění na jednotlivé druhy. Stěžejní kapitoly jsou věnovány hodnocení a klasifikaci, úlevám a toleranci, zohledňování a motivaci žáků se SPU. Obsahem praktické části je výzkumné šetření, které bylo realizováno na třech středních školách běžného typu a na třech středních školách pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This master thesis is focused on attitude of pedagogues to the pupils with specific learning disabilities. Specific learning disabilities including their kinds are defined in the theoretic part. The main chapters engage in evaluation and classification, tolerance and motivation of the pupils with specific learning disabilities. There is a research in the practical part. I was held at three common secondary schools and three secondary schools for pupils with special educational needs. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologie | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011779980106986 | |