Program RWCT a jeho využití v prvním ročníku primární školy
Application of the RWCT programme in the first grade at a primary school
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/22568Identifikátory
SIS: 74802
Kolekce
- Kvalifikační práce [18052]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Tomková, Anna
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
15. 9. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Diplomová práce se věnuje problematice využití programu RWCT v první třídě základní školy. Zabývá se modifikací tří základních metod tohoto programu, tak aby byly použitelné pro nejnižší ročník primární školy. Jednotlivé metody rozebírá z hlediska cílů a klíčových kompetencí uvedených v RVP. Těžiště práce je v ročním výzkumu v první třídě, kde jsem tyto modifikované metody opakovaně s dětmi ověřovala. Další možnosti využití programu RWCT jsou zmapovány okrajově a povrchněji. Klíčová slova: klíčové kompetence, program RWCT, cíle vzdělávání, první třída, RVP ZV
The diploma thesis deals with the application of the RWCT programme in the first grade at a primary school. It deals with the modification of three basic methods of this programme so that they will be useful for the lowest grade at a primary school. Particular methods are analysed from these points of view: the aims and the key competences that are mentioned in the RVP. The heart of the thesis is in one-year long research in the first grade where these methods were practiced with children. The other options of using the RWCT programme are discussed marginally and superficially. Key words: the key competences, the programme RWCT, the aims of education, the first grade, RVP ZV