Zobrazit minimální záznam

Application of the RWCT programme in the first grade at a primary school
dc.contributor.advisorKargerová, Jana
dc.creatorKeyzlarová, Eva
dc.date.accessioned2017-04-19T16:41:15Z
dc.date.available2017-04-19T16:41:15Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22568
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje problematice využití programu RWCT v první třídě základní školy. Zabývá se modifikací tří základních metod tohoto programu, tak aby byly použitelné pro nejnižší ročník primární školy. Jednotlivé metody rozebírá z hlediska cílů a klíčových kompetencí uvedených v RVP. Těžiště práce je v ročním výzkumu v první třídě, kde jsem tyto modifikované metody opakovaně s dětmi ověřovala. Další možnosti využití programu RWCT jsou zmapovány okrajově a povrchněji. Klíčová slova: klíčové kompetence, program RWCT, cíle vzdělávání, první třída, RVP ZVcs_CZ
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the application of the RWCT programme in the first grade at a primary school. It deals with the modification of three basic methods of this programme so that they will be useful for the lowest grade at a primary school. Particular methods are analysed from these points of view: the aims and the key competences that are mentioned in the RVP. The heart of the thesis is in one-year long research in the first grade where these methods were practiced with children. The other options of using the RWCT programme are discussed marginally and superficially. Key words: the key competences, the programme RWCT, the aims of education, the first grade, RVP ZVen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleProgram RWCT a jeho využití v prvním ročníku primární školycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-15
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId74802
dc.title.translatedApplication of the RWCT programme in the first grade at a primary schoolen_US
dc.contributor.refereeTomková, Anna
dc.identifier.aleph001136726
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se věnuje problematice využití programu RWCT v první třídě základní školy. Zabývá se modifikací tří základních metod tohoto programu, tak aby byly použitelné pro nejnižší ročník primární školy. Jednotlivé metody rozebírá z hlediska cílů a klíčových kompetencí uvedených v RVP. Těžiště práce je v ročním výzkumu v první třídě, kde jsem tyto modifikované metody opakovaně s dětmi ověřovala. Další možnosti využití programu RWCT jsou zmapovány okrajově a povrchněji. Klíčová slova: klíčové kompetence, program RWCT, cíle vzdělávání, první třída, RVP ZVcs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis deals with the application of the RWCT programme in the first grade at a primary school. It deals with the modification of three basic methods of this programme so that they will be useful for the lowest grade at a primary school. Particular methods are analysed from these points of view: the aims and the key competences that are mentioned in the RVP. The heart of the thesis is in one-year long research in the first grade where these methods were practiced with children. The other options of using the RWCT programme are discussed marginally and superficially. Key words: the key competences, the programme RWCT, the aims of education, the first grade, RVP ZVen_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990011367260106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV