dc.contributor.advisor | Kargerová, Jana | |
dc.creator | Keyzlarová, Eva | |
dc.date.accessioned | 2017-04-19T16:41:15Z | |
dc.date.available | 2017-04-19T16:41:15Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/22568 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se věnuje problematice využití programu RWCT v první třídě základní školy. Zabývá se modifikací tří základních metod tohoto programu, tak aby byly použitelné pro nejnižší ročník primární školy. Jednotlivé metody rozebírá z hlediska cílů a klíčových kompetencí uvedených v RVP. Těžiště práce je v ročním výzkumu v první třídě, kde jsem tyto modifikované metody opakovaně s dětmi ověřovala. Další možnosti využití programu RWCT jsou zmapovány okrajově a povrchněji. Klíčová slova: klíčové kompetence, program RWCT, cíle vzdělávání, první třída, RVP ZV | cs_CZ |
dc.description.abstract | The diploma thesis deals with the application of the RWCT programme in the first grade at a primary school. It deals with the modification of three basic methods of this programme so that they will be useful for the lowest grade at a primary school. Particular methods are analysed from these points of view: the aims and the key competences that are mentioned in the RVP. The heart of the thesis is in one-year long research in the first grade where these methods were practiced with children. The other options of using the RWCT programme are discussed marginally and superficially. Key words: the key competences, the programme RWCT, the aims of education, the first grade, RVP ZV | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Program RWCT a jeho využití v prvním ročníku primární školy | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-09-15 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 74802 | |
dc.title.translated | Application of the RWCT programme in the first grade at a primary school | en_US |
dc.contributor.referee | Tomková, Anna | |
dc.identifier.aleph | 001136726 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce se věnuje problematice využití programu RWCT v první třídě základní školy. Zabývá se modifikací tří základních metod tohoto programu, tak aby byly použitelné pro nejnižší ročník primární školy. Jednotlivé metody rozebírá z hlediska cílů a klíčových kompetencí uvedených v RVP. Těžiště práce je v ročním výzkumu v první třídě, kde jsem tyto modifikované metody opakovaně s dětmi ověřovala. Další možnosti využití programu RWCT jsou zmapovány okrajově a povrchněji. Klíčová slova: klíčové kompetence, program RWCT, cíle vzdělávání, první třída, RVP ZV | cs_CZ |
uk.abstract.en | The diploma thesis deals with the application of the RWCT programme in the first grade at a primary school. It deals with the modification of three basic methods of this programme so that they will be useful for the lowest grade at a primary school. Particular methods are analysed from these points of view: the aims and the key competences that are mentioned in the RVP. The heart of the thesis is in one-year long research in the first grade where these methods were practiced with children. The other options of using the RWCT programme are discussed marginally and superficially. Key words: the key competences, the programme RWCT, the aims of education, the first grade, RVP ZV | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011367260106986 | |