Zobrazit minimální záznam

Didactic Game in Education of History in Second Degree of Basic School
dc.contributor.advisorMíšková, Alena
dc.creatorPoláková, Zuzana
dc.date.accessioned2017-04-19T15:59:38Z
dc.date.available2017-04-19T15:59:38Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22467
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá didaktickou hrou ve výuce dějepisu na druhém stupni základní školy. Teoretická část nás seznamuje s charakteristikou hry a soutěže (základní pojmy, vztah mezi těmito pojmy), didaktickou hrou a její motivační rolí ve výuce, postupem zařazení didaktické hry do výuky a významem didaktických her v dějepise. Cílem diplomové práce bylo vypracovat soubor didaktických her využitelných v hodinách dějepisu ve všech ročnících druhého stupně základní školy, sestavit dotazník k didaktickým hrám a pomocí dotazníkové metody zjistit, jak probíhá realizace her ve výuce dějepisu na základních školách. Cíle diplomové práce byly splněny. Pomocí dotazníkové metody jsem zjistila zkušenosti učitelů se zařazováním didaktických her do výuky, četnost použití didaktických her a způsoby jejich zařazení. Vytvořila jsem soubor didaktických her, které mohou využívat nejen učitelé.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis is about a didactic game in a teaching of history in second degree of basic school. The theoretical part describes a characteristic of game and a competition (basic concepts, a relationship among the concepts), the didactic game and its motivation role to education, procedure of putting the didactic game in education and an importance of didactic games in history education. Aims of the thesis was draw up a set of didactic games for all year-classes of history lessons in second degree of basic school, make up a questionnaire for didactic games and find out through the questionnaire how execution of didactic games works in education of history in basic schools. The aims were fulfilled. Through the use of questionnaire method I found out experience of teachers with putting the didactic games in education, frequency of use the didactic games and a ways of insertion. I created a set of didactic games which can be used not only teachers.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleDidaktická hra ve výuce dějepisu na druhém stupni základní školycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-01-12
dc.description.departmentKatedra dějin a didaktiky dějepisucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId82491
dc.title.translatedDidactic Game in Education of History in Second Degree of Basic Schoolen_US
dc.contributor.refereeMikeska, Tomáš
dc.identifier.aleph001217975
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - dějepiscs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Historyen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra dějin a didaktiky dějepisucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - dějepiscs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Historyen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá didaktickou hrou ve výuce dějepisu na druhém stupni základní školy. Teoretická část nás seznamuje s charakteristikou hry a soutěže (základní pojmy, vztah mezi těmito pojmy), didaktickou hrou a její motivační rolí ve výuce, postupem zařazení didaktické hry do výuky a významem didaktických her v dějepise. Cílem diplomové práce bylo vypracovat soubor didaktických her využitelných v hodinách dějepisu ve všech ročnících druhého stupně základní školy, sestavit dotazník k didaktickým hrám a pomocí dotazníkové metody zjistit, jak probíhá realizace her ve výuce dějepisu na základních školách. Cíle diplomové práce byly splněny. Pomocí dotazníkové metody jsem zjistila zkušenosti učitelů se zařazováním didaktických her do výuky, četnost použití didaktických her a způsoby jejich zařazení. Vytvořila jsem soubor didaktických her, které mohou využívat nejen učitelé.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis is about a didactic game in a teaching of history in second degree of basic school. The theoretical part describes a characteristic of game and a competition (basic concepts, a relationship among the concepts), the didactic game and its motivation role to education, procedure of putting the didactic game in education and an importance of didactic games in history education. Aims of the thesis was draw up a set of didactic games for all year-classes of history lessons in second degree of basic school, make up a questionnaire for didactic games and find out through the questionnaire how execution of didactic games works in education of history in basic schools. The aims were fulfilled. Through the use of questionnaire method I found out experience of teachers with putting the didactic games in education, frequency of use the didactic games and a ways of insertion. I created a set of didactic games which can be used not only teachers.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra dějin a didaktiky dějepisucs_CZ
dc.identifier.lisID990012179750106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV