dc.contributor.advisor | Mojžíšová, Jarmila | |
dc.creator | Vobořilová, Markéta | |
dc.date.accessioned | 2017-04-18T10:46:39Z | |
dc.date.available | 2017-04-18T10:46:39Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/20689 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá problematikou multikulturní výchovy, jejím vymezením v rámcově vzdělávacím programu a dále také problémy spojenými se zavedením tohoto průřezového tématu do praxe a v neposlední řadě také osobností učitele multikulturní výchovy. Hlavním cílem práce je podat návrh projektu, který je již zaměřen na konkrétní téma v multikulturní výchově a zároveň představuje, jak by se mohlo při realizaci multikulturní výchovy postupovat, a to konkrétně v rámci tématu, které se zabývá romskou problematikou. Práce také podává stručný přehled o multikulturní výchově a dvou odlišných přístupech k ní jako k povinné součásti vzdělávání-. Dále také informuje o možnostech využití projektové metody ve školním prostředí. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The bachelor thesis deals with the problems concerning multicultural education, its defíning within the framework education programme as well as the problems connected with putting this cross-curricular subject into practice and last but not least it deals with the personality of the multicultural education teacher. The main objective of this thesis is to put a suggestion of a project, which is already focused on a specific topič and at the samé time it suggests how to proceed multicultural education, particularly in the area dealing with the Romany problém. The thesis also provides a short outline of the multicultural education and of two different approaches to it as a compulsory part of education in ouťcountry. It also informs about the possibility of using the project method in schools. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Projekt zaměřený na vybranou oblast multikulturní výchovy | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-05-19 | |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 62932 | |
dc.title.translated | A project focusing on a selected area of multicultural | en_US |
dc.contributor.referee | Nováková, Daniela | |
dc.identifier.aleph | 001218250 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | English Language Oriented at Education - Pedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | English Language Oriented at Education - Pedagogy | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Bakalářská práce se zabývá problematikou multikulturní výchovy, jejím vymezením v rámcově vzdělávacím programu a dále také problémy spojenými se zavedením tohoto průřezového tématu do praxe a v neposlední řadě také osobností učitele multikulturní výchovy. Hlavním cílem práce je podat návrh projektu, který je již zaměřen na konkrétní téma v multikulturní výchově a zároveň představuje, jak by se mohlo při realizaci multikulturní výchovy postupovat, a to konkrétně v rámci tématu, které se zabývá romskou problematikou. Práce také podává stručný přehled o multikulturní výchově a dvou odlišných přístupech k ní jako k povinné součásti vzdělávání-. Dále také informuje o možnostech využití projektové metody ve školním prostředí. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The bachelor thesis deals with the problems concerning multicultural education, its defíning within the framework education programme as well as the problems connected with putting this cross-curricular subject into practice and last but not least it deals with the personality of the multicultural education teacher. The main objective of this thesis is to put a suggestion of a project, which is already focused on a specific topič and at the samé time it suggests how to proceed multicultural education, particularly in the area dealing with the Romany problém. The thesis also provides a short outline of the multicultural education and of two different approaches to it as a compulsory part of education in ouťcountry. It also informs about the possibility of using the project method in schools. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990012182500106986 | |