Show simple item record

A project focusing on a selected area of multicultural
dc.contributor.advisorMojžíšová, Jarmila
dc.creatorVobořilová, Markéta
dc.date.accessioned2017-04-18T10:46:39Z
dc.date.available2017-04-18T10:46:39Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/20689
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou multikulturní výchovy, jejím vymezením v rámcově vzdělávacím programu a dále také problémy spojenými se zavedením tohoto průřezového tématu do praxe a v neposlední řadě také osobností učitele multikulturní výchovy. Hlavním cílem práce je podat návrh projektu, který je již zaměřen na konkrétní téma v multikulturní výchově a zároveň představuje, jak by se mohlo při realizaci multikulturní výchovy postupovat, a to konkrétně v rámci tématu, které se zabývá romskou problematikou. Práce také podává stručný přehled o multikulturní výchově a dvou odlišných přístupech k ní jako k povinné součásti vzdělávání-. Dále také informuje o možnostech využití projektové metody ve školním prostředí.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the problems concerning multicultural education, its defíning within the framework education programme as well as the problems connected with putting this cross-curricular subject into practice and last but not least it deals with the personality of the multicultural education teacher. The main objective of this thesis is to put a suggestion of a project, which is already focused on a specific topič and at the samé time it suggests how to proceed multicultural education, particularly in the area dealing with the Romany problém. The thesis also provides a short outline of the multicultural education and of two different approaches to it as a compulsory part of education in ouťcountry. It also informs about the possibility of using the project method in schools.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleProjekt zaměřený na vybranou oblast multikulturní výchovycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-05-19
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId62932
dc.title.translatedA project focusing on a selected area of multiculturalen_US
dc.contributor.refereeNováková, Daniela
dc.identifier.aleph001218250
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAnglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEnglish Language Oriented at Education - Pedagogyen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAnglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEnglish Language Oriented at Education - Pedagogyen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zabývá problematikou multikulturní výchovy, jejím vymezením v rámcově vzdělávacím programu a dále také problémy spojenými se zavedením tohoto průřezového tématu do praxe a v neposlední řadě také osobností učitele multikulturní výchovy. Hlavním cílem práce je podat návrh projektu, který je již zaměřen na konkrétní téma v multikulturní výchově a zároveň představuje, jak by se mohlo při realizaci multikulturní výchovy postupovat, a to konkrétně v rámci tématu, které se zabývá romskou problematikou. Práce také podává stručný přehled o multikulturní výchově a dvou odlišných přístupech k ní jako k povinné součásti vzdělávání-. Dále také informuje o možnostech využití projektové metody ve školním prostředí.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis deals with the problems concerning multicultural education, its defíning within the framework education programme as well as the problems connected with putting this cross-curricular subject into practice and last but not least it deals with the personality of the multicultural education teacher. The main objective of this thesis is to put a suggestion of a project, which is already focused on a specific topič and at the samé time it suggests how to proceed multicultural education, particularly in the area dealing with the Romany problém. The thesis also provides a short outline of the multicultural education and of two different approaches to it as a compulsory part of education in ouťcountry. It also informs about the possibility of using the project method in schools.en_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV