Zobrazit minimální záznam

Labyrints
dc.contributor.advisorŠmíd, Jan
dc.creatorCharamzová, Alena
dc.date.accessioned2021-03-25T09:45:15Z
dc.date.available2021-03-25T09:45:15Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/20579
dc.description.abstractI concieved my thesis as a preparation of a methodical material for creating an art project. I chose Labyrints as the topic. I started mainly from my own experiences and practice. I used also commonly accessible literature and internet sources. The aim of my bachelor thesis is to create a methodology of creating an art project which can be used in a school system which does not evaluate only the result but the general process above all.en_US
dc.description.abstractSvou práci jsem pojala jako prípravu metodického materiálu pro tvorbu výtvarného projektu. Jako téma jsem zvolila labyrinty. Vycházela jsem predevším z vlastních zkušeností a z praxe. Využila jsem i bežne dostupnou literaturu a internet. Cílem mé bakalárské práce je vytvorit metodiku tvorby výtvarného projektu, který se dá využít ve školských zarízeních, kde se nehodnotí pouze výsledek, ale celkový proces.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleLabyrintycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-05-28
dc.description.departmentKatedra výtvarné výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId73280
dc.title.translatedLabyrintsen_US
dc.contributor.refereeArbanová, Linda
dc.identifier.aleph001134088
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineVychovatelstvícs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programVychovatelstvícs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra výtvarné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csSvou práci jsem pojala jako prípravu metodického materiálu pro tvorbu výtvarného projektu. Jako téma jsem zvolila labyrinty. Vycházela jsem predevším z vlastních zkušeností a z praxe. Využila jsem i bežne dostupnou literaturu a internet. Cílem mé bakalárské práce je vytvorit metodiku tvorby výtvarného projektu, který se dá využít ve školských zarízeních, kde se nehodnotí pouze výsledek, ale celkový proces.cs_CZ
uk.abstract.enI concieved my thesis as a preparation of a methodical material for creating an art project. I chose Labyrints as the topic. I started mainly from my own experiences and practice. I used also commonly accessible literature and internet sources. The aim of my bachelor thesis is to create a methodology of creating an art project which can be used in a school system which does not evaluate only the result but the general process above all.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovycs_CZ
thesis.grade.code3
dc.contributor.consultantRoeselová, Věra
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990011340880106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV