dc.contributor.advisor | Šmíd, Jan | |
dc.creator | Charamzová, Alena | |
dc.date.accessioned | 2021-03-25T09:45:15Z | |
dc.date.available | 2021-03-25T09:45:15Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/20579 | |
dc.description.abstract | I concieved my thesis as a preparation of a methodical material for creating an art project. I chose Labyrints as the topic. I started mainly from my own experiences and practice. I used also commonly accessible literature and internet sources. The aim of my bachelor thesis is to create a methodology of creating an art project which can be used in a school system which does not evaluate only the result but the general process above all. | en_US |
dc.description.abstract | Svou práci jsem pojala jako prípravu metodického materiálu pro tvorbu výtvarného projektu. Jako téma jsem zvolila labyrinty. Vycházela jsem predevším z vlastních zkušeností a z praxe. Využila jsem i bežne dostupnou literaturu a internet. Cílem mé bakalárské práce je vytvorit metodiku tvorby výtvarného projektu, který se dá využít ve školských zarízeních, kde se nehodnotí pouze výsledek, ale celkový proces. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Labyrinty | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-05-28 | |
dc.description.department | Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 73280 | |
dc.title.translated | Labyrints | en_US |
dc.contributor.referee | Arbanová, Linda | |
dc.identifier.aleph | 001134088 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Vychovatelství | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Education | en_US |
thesis.degree.program | Education | en_US |
thesis.degree.program | Vychovatelství | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Vychovatelství | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Vychovatelství | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Svou práci jsem pojala jako prípravu metodického materiálu pro tvorbu výtvarného projektu. Jako téma jsem zvolila labyrinty. Vycházela jsem predevším z vlastních zkušeností a z praxe. Využila jsem i bežne dostupnou literaturu a internet. Cílem mé bakalárské práce je vytvorit metodiku tvorby výtvarného projektu, který se dá využít ve školských zarízeních, kde se nehodnotí pouze výsledek, ale celkový proces. | cs_CZ |
uk.abstract.en | I concieved my thesis as a preparation of a methodical material for creating an art project. I chose Labyrints as the topic. I started mainly from my own experiences and practice. I used also commonly accessible literature and internet sources. The aim of my bachelor thesis is to create a methodology of creating an art project which can be used in a school system which does not evaluate only the result but the general process above all. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
thesis.grade.code | 3 | |
dc.contributor.consultant | Roeselová, Věra | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |
dc.identifier.lisID | 990011340880106986 | |