Spokojenost zákazníků vybrané sportovní firmy
Customer satisfaction of the selected sports company
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/203182Identifikátory
SIS: 273489
Kolekce
- Kvalifikační práce [9395]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Viplerová, Tereza
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Katedra managementu sportu
Datum obhajoby
10. 9. 2025
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Evropský index spokojenosti zákazníka (ECSI), sportovní značka, TrueTemper HockeyKlíčová slova (anglicky)
European Customer Satisfaction Index (ECSI), sports brand, TrueTemper HockeyNázev: Spokojenost zákazníků vybrané sportovní firmy Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je s využitím metodického rámce modelu ECSI analyzovat spokojenost zákazníků značky True Temper Hockey, identifikovat silné a slabé stránky značky a navrhnout doporučení, která budou vycházet z výsledků provedeného průzkumu. Metody: Sběr dat je realizován pomocí kvantitativního marketingového výzkumu, jehož struktura byla navržena na základě metodiky Evropského indexu spokojenosti zákazníka. Ke sběru primárních dat od zákazníků značky True Temper Hockey je využito elektronické dotazování. Výzkumu se zúčastnilo 327 respondentů. Výsledky: Výsledky ukázaly, že zákazníci značky True Temper Hockey jsou převážně spokojeni, přičemž nejlépe hodnotí kvalitu produktů (průměrné skóre 7,56) a vnímanou hodnotu (7,61). Nejnižší hodnocení získaly proměnné image značky (7,28) a loajalita zákazníků (7,38), což naznačuje prostor pro zlepšení povědomí, vnímání značky a posílení dlouhodobé věrnosti. Na základě těchto zjištění byla navržena konkrétní doporučení: přepracování a zpřehlednění popisů produktů na webu, tvorba edukačních videí, cílená komunikační kampaň zaměřená na posílení image značky a revize věrnostního programu s důrazem na zvýšení interaktivity a angažovanosti zákazníků. Klíčová slova: Evropský index spokojenosti...
Title: Customer satisfaction of the selected sports company Objectives: The main objective of this bachelor thesis is to analyse customer satisfaction with the True Temper Hockey brand using the methodological framework of the European Customer Satisfaction Index (ECSI), identify the brand's strengths and weaknesses, and propose recommendations based on the results of the conducted research. Methods: Data collection was conducted using a quantitative marketing research method, structured based on the methodology of the European Customer Satisfaction Index (ECSI). Primary data from customers of the True Temper Hockey brand were gathered through electronic surveys. A total of 327 respondents participated in the study. Results: The results showed that customers of the True Temper Hockey brand are generally satisfied, with the highest ratings given to product quality (average score 7.56) and perceived value (7.61). The lowest ratings were received by the variables brand image (7.28) and customer loyalty (7.38), indicating room for improvement in brand awareness, perception, and strengthening long-term loyalty. Based on these findings, specific recommendations were proposed: revision and clarification of product descriptions on the website, creation of educational videos, targeted communication campaign...
