Komunikační projekt pro Český šermířský svaz
Communication project for Czech fencing federation
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/199107Identifikátory
SIS: 273665
Kolekce
- Kvalifikační práce [9395]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Janák, Vladimír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Katedra managementu sportu
Datum obhajoby
29. 5. 2025
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
marketingová komunikace ve sport, sociální sítě, sportovní šerm, rozhodování rodičůKlíčová slova (anglicky)
sport marketing communication, social media, modern fencing, parent decision-makingNázev: Komunikační projekt pro Český šermířský svaz Cíle: Cílem bakalářské práce je vytvořit návrh komunikačního projektu pro Český šermířský svaz se záměrem zvýšit povědomí o sportovním šermu a tím dosáhnout navýšení členské základny. Metody: Práce využívá kombinaci kvantitativní a kvalitativních výzkumných metod. Analyzuje aktuální komunikaci Českého šermířského svazu včetně jejich působení na sociálních sítích a webových stránkách, dále realizuje dotazníkové šetření mezi rodiči dětí školního věku a polostrukturovaný rozhovor s členem výkonného výboru svazu. . Výsledky: Výzkum odhalil nízké povědomí veřejnosti o sportovním šermu a identifikoval faktory, které ovlivňují rodiče při výběru sportu pro děti. Na základě zjištění je navržen komunikační projekt, který zahrnuje charakteristiku cílové skupiny, doporučení pro zefektivnění komunikace Českého šermířského svazu, časový harmonogram aktivit. Klíčová slova: Marketingová komunikace ve sportu; Sociální sítě; Sportovní šerm; Rozhodování rodičů
Title: Communication project for Czech Fencing Federation Objectives: The aim of this bachelor thesis is to design a communication project for the Czech Fencing Federation with the aim of increasing awareness of modern fencing and thereby increasing the membership base. Methods: This thesis uses a combination of quantitative and qualitative research methods. It includes an analysis and description of the current communication of the Czech Fencing Federation, including their activity on social media and their website. Additionally, a questionnaire survey was conducted among parents of school-aged children, along with semi-structured interview with a member of the federation executive committee. Results: The research revealed low public awareness of fencing and identified factors that influence parents when choosing a sport for their children. Based on the findings, a communication project proposal was created, including target findings, recommendations for improving the marketing communication of the Czech Fencing Federation and a timeline of planned activities. Keywords: Sport marketing communication; Social media; Modern fencing; Parent decision- making
