Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Uchopení matematických výukových prostředí dětmi předškolního věku (5-7let)
Graspig arithmetic learning environments by children (age 5-7) in kindergarten
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Slezáková, Jana
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 20. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce - abstrakt Děti předškolního věku se nacházejí na prahu strukturální změny myšlení a způsob, jakým uchopí řešení matematické úlohy odráží, zda tyto změny již započaly. Tato práce mapuje viditelné myšlenkové ...
thesis: Children of pre-school age are entering stage of structural change of thinking. The way how they grasp solving mathematical tasks reflects whether these changes have already started. This work surveys visible ...
thesis: Children of pre-school age are entering stage of structural change of thinking. The way how they grasp solving mathematical tasks reflects whether these changes have already started. This work surveys visible ...