Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Zapojení badatelsky orientované výuky do botaniky dřevin na 2. stupni ZŠ
The Incorporation of Inquiry-based Science Education at Wood Species Botany Discipline for Upper Primary School
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Skýbová, Jana
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 19. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis deals with inquiry-based education (IBE) for upper primary school in science, especially in the context of botany of woody species. The theoretical part briefly summarizes the history of science education ...
Práce se zabývá badatelsky orientovanou výukou (dále již BOV) na 2. stupni základní školy (dále již ZŠ) v přírodopisu, a to především v souvislosti s botanikou dřevin. V teoretické části je stručně shrnuta historie ...
Práce se zabývá badatelsky orientovanou výukou (dále již BOV) na 2. stupni základní školy (dále již ZŠ) v přírodopisu, a to především v souvislosti s botanikou dřevin. V teoretické části je stručně shrnuta historie ...
Badatelsky orientovaná výuka rostlinných barviv na 2. stupni ZŠ
Inquiry-based science education of plant pigments in upper primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Skýbová, Jana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 29. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis is focused on interconnection between education of plant pigments and inquiry- based science education in upper primary school. The theoretical section of this thesis deals with the current quality of education ...
Tato diplomová práce se zabývá propojením výuky rostlinných barviv s badatelsky orientovanou výukou na 2. stupni ZŠ. Teoretická část práce se zabývá současným stavem přírodovědného vzdělání a úrovní českých žáků v ...
Tato diplomová práce se zabývá propojením výuky rostlinných barviv s badatelsky orientovanou výukou na 2. stupni ZŠ. Teoretická část práce se zabývá současným stavem přírodovědného vzdělání a úrovní českých žáků v ...
Žákovská percepce vybraných výukových metod v rámci výukového programu na téma sovy
Students' Perception of Selected Teaching Methods within the Educational Program on the Topic of Owls
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Andreska, Jan
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 08. 09. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This study focuses on the perception of differences between frontal and inquiry-based learning (IBL) from the perspective of elementary school students. The theoretical part of the thesis provides information about owls ...
Tato práce se zaměřuje na percepce rozdílů mezi frontální a badatelsky orientovanou výukou z perspektivy žáků základní školy. Teoretická část práce poskytuje informace o řádu sovy a teoretickém základu výuky. Je zde popsáno ...
Tato práce se zaměřuje na percepce rozdílů mezi frontální a badatelsky orientovanou výukou z perspektivy žáků základní školy. Teoretická část práce poskytuje informace o řádu sovy a teoretickém základu výuky. Je zde popsáno ...