Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 30
Rozvoj řeči a komunikace u dětí předškolního věku prostřednictvím vybrané dětské literatury
Development of speech and communication in preschool children through selected children's literature
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koželuhová, Eva
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 13. 09. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tématem diplomové práce je rozvoj řeči a komunikace u dětí v předškolním věku. Zabývá se možnostmi využití dětské literatury a četby dětských knížek pro ovlivnění a zlepšení úrovně řečového projevu a komunikace mezi dětmi. ...
The topic of the diploma thesis is the development of speech and communication in preschool children. It deals with the possibilities of using children's literature and reading children's books to influence and improve the ...
The topic of the diploma thesis is the development of speech and communication in preschool children. It deals with the possibilities of using children's literature and reading children's books to influence and improve the ...
Empatie učitele a žáků
The teacher's and the pupils' empathy
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krčmářová, Tereza
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 20. 05. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tématem této diplomové práce je dovednost empatie učitele, žáků a její vztah k efektivitě učení. V teoretické části je vymezený pojem empatie a problematika definice tohoto pojmu. Autorka se dále věnovala tématu rozvoje ...
The subject of this thesis is the teacher's and the pupils' skill of empathy and its connection to the effectiveness of the learning process. In the theoretical part of the thesis the author defines empathy and states the ...
The subject of this thesis is the teacher's and the pupils' skill of empathy and its connection to the effectiveness of the learning process. In the theoretical part of the thesis the author defines empathy and states the ...
Komunikace mezi školou a rodinou v rámci formativního hodnocení žáků
Communication between school and family in formative assesment of pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Helena
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 18. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis deals with communication between school and family in the formative assessment of pupils. The main goal of this thesis is to map the procedures and conditions of functional communication between school and ...
Tato práce se zabývá komunikací mezi školou a rodinou v rámci formativního hodnocení žáků. Hlavním cílem práce je zmapování postupů a podmínek funkční komunikace mezi školou a rodinou týkající se formativního hodnocení ...
Tato práce se zabývá komunikací mezi školou a rodinou v rámci formativního hodnocení žáků. Hlavním cílem práce je zmapování postupů a podmínek funkční komunikace mezi školou a rodinou týkající se formativního hodnocení ...
Význam solupráce mateřské školy s rodinou pro rozvoj dítěte
The importance of cooperation between kindergarten and family for child's development
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Poche Kargerová, Jana
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 13. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Portfolio dítěte jako prostředek ke zlepšení spolupráce rodiny a mateřské školy
Child's portfolio as a tool for improving cooperation between family and kindergarten
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koželuhová, Eva
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 20. 01. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce s názvem "Portfolio dítěte jako prostředek ke zlepšení spolupráce rodiny a mateřské školy" se zabývá tím, jak portfolio dítěte může napomoci ke zlepšení spolupráce rodiny a mateřské školy, přesněji k probuzení ...
The diploma thesis entitled "Child Portfolio as a Means to Improve Family and Kindergarten Cooperation" deals with how a child's portfolio can help improve family and nursery school cooperation, more specifically to awaken ...
The diploma thesis entitled "Child Portfolio as a Means to Improve Family and Kindergarten Cooperation" deals with how a child's portfolio can help improve family and nursery school cooperation, more specifically to awaken ...
Setkávání se seniory jako příležitost pro učení žáků mladšího školního věku
Meetings with seniors as an opportunity to teach younger pupils
Rigorózní práce (NEOBHÁJENO)
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 31. 01. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Rigorózní práce Setkávání se seniory jako příležitost k učení žáků mladšího školního věku je zaměřena na mezigenerační setkávání žáků a seniorů v době pandemie, během které byly obě tyto generace izolovány od ostatní ...
Rigorous study Meeting up with the senior as an opportunity to teach pupils of younger school age is focused on intergenerational meetings of pupils and seniors in the time of a pandemic, when both of these generations ...
Rigorous study Meeting up with the senior as an opportunity to teach pupils of younger school age is focused on intergenerational meetings of pupils and seniors in the time of a pandemic, when both of these generations ...
Komunikace začínajícího učitele na prvním stupni ZŠ
Communication of a beginning primary school teacher
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Poche Kargerová, Jana
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 14. 01. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Hlavním cílem teoretické části je vymezit pojem začínající učitel a popsat formy podpory, které může čerstvý absolvent po nástupu do praxe využít. Dále pak zmapovat komunikaci a spolupráci učitele a rodiče, a uvést argumenty ...
The main aim of the theoretical part is to define the term 'beginning teacher' and to describe the forms of support which a fresh graduate can use when he starts his teaching practice. Furthermore, I focus on communication ...
The main aim of the theoretical part is to define the term 'beginning teacher' and to describe the forms of support which a fresh graduate can use when he starts his teaching practice. Furthermore, I focus on communication ...
Tutoriální systém ve vzdělávání žáků na 1. stupni ZŠ
Tutorial system in the education of primary school pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Helena
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 18. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with the tutorial system in the education of primary school pupils. The theoretical part is marginally devoted to defining the historical development of cooperation between family and school and ...
Tato diplomová práce se zabývá tutoriálním systémem ve vzdělávání žáků na 1. stupni základních škol. Teoretická část je okrajově věnována vymezení historického vývoje spolupráce mezi rodinou a školou a jejím jednotlivým ...
Tato diplomová práce se zabývá tutoriálním systémem ve vzdělávání žáků na 1. stupni základních škol. Teoretická část je okrajově věnována vymezení historického vývoje spolupráce mezi rodinou a školou a jejím jednotlivým ...
Kognitivní procesy při taktilním vnímání geometrických těles nevidomými žáky
Cognitive precesses of blind pupils when perceiving geomatrical shapes
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 29. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: BSTRAKT DIPLOMOVÉ PRÁCE Tématem diplomové práce je zkoumání kognitivních procesů (zejména vnímání, představ a myšlení) u nevidomých žáků prostřednictvím experimentů geometrickými tělesy. Nástrojem experimentu jsou čtyři ...
Setkávání se seniory jako příležitost pro učení žáků mladšího školního věku
Meetings with seniors as an opportunity to teach younger pupils
Rigorózní práce (NEOBHÁJENO)
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 23. 09. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Rigorózní práce Setkávání se seniory jako příležitost k učení žáků mladšího školního věku je zaměřena na mezigenerační setkávání žáků a seniorů v době pandemie, během které byly obě tyto generace izolovány od ostatní ...
Rigorous study Meeting up with the senior as an opportunity to teach pupils of younger school age is focused on intergenerational meetings of pupils and seniors in the time of a pandemic, when both of these generations ...
Rigorous study Meeting up with the senior as an opportunity to teach pupils of younger school age is focused on intergenerational meetings of pupils and seniors in the time of a pandemic, when both of these generations ...