Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Praktické formy výuky v přípravném vzdělávání učitelů přírodopisu a biologie: (se zaměřením na mikrobiologii)
Practical Forms of the Teaching in the Preparatory Education of the Science and Biology Teachers (with a View to Microbiology)
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dostál, Petr
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 06. 04. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předložená práce se zabývá praktickými formami výuky v přípravném vzdělávání učitelů přírodopisu a biologie. Řešen je především problém reflexe výuky v tomto přípravném vzdělávání, zejména v jeho praktických složkách. ...
Practical Forms of the Teaching in the Preparatory Education of the Science and Biology Teachers (with a View to Microbiology) Presented thesis deals with the practical forms of education used in the practice teaching of ...
Practical Forms of the Teaching in the Preparatory Education of the Science and Biology Teachers (with a View to Microbiology) Presented thesis deals with the practical forms of education used in the practice teaching of ...
Analýza čítanek německého jazyka pro střední školy na českém území se zaměřením na germánskou mytologii (1800-2000)
Analysis of the Readers of German Language for Secondary Schools in Czech Territory Focusing on Germanic Mythology (1800-2000)
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Veselá, Gabriela
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 02. 07. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Hlavním ze stanovených cílů bylo vytvořit obraz znalostí germánské mytologie, které měl středoškolský student v českých zemích v letech 1800 - 2000. Tento obraz jsme se snažili získat pomocí analýzy čítanek německého jazyka, ...
The thesis provides an analysis of German language reading books, which were used for German language teaching in the area of the Czech statě in the period of 1800 - 2000. The thesis consists of four parts. The first part, ...
The thesis provides an analysis of German language reading books, which were used for German language teaching in the area of the Czech statě in the period of 1800 - 2000. The thesis consists of four parts. The first part, ...
Analýza písemně zpracovaných příprav na hodinu CLIL
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Jarmila
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 19. 12. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Content and language integrated learning (CLIL) is a dual focused educational approach in which an additional language is used for the learning and teaching of both language and a non- linguistic subject or its part. While ...
Content and Language Integrated Learning (CLIL) je pedagogický přístup, kdy se cizí jazyk používá jako nástroj pro vyučování nejazykového předmětu, resp. jeho části. Přestože existují nejrůznější podoby implementace CLIL, ...
Content and Language Integrated Learning (CLIL) je pedagogický přístup, kdy se cizí jazyk používá jako nástroj pro vyučování nejazykového předmětu, resp. jeho části. Přestože existují nejrůznější podoby implementace CLIL, ...
Vývoj syntaxe psané češtiny u žáků staršího školního věku
Developement of syntax in written Czech at the pupils of lower secondary education
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šmejkalová, Martina
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 27. 06. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This dissertation thesis focuses on the topic of the development of syntax of written Czech at the pupils of lower secondary education on the material of written compositions of story-telling. The thesis characterises the ...
Disertační práce se zabývá vývojem syntaxe psané češtiny u žáků staršího školního věku na materiálu písemných slohových prací, konkrétně slohového útvaru vypravování. Na základě analýzy dvou souborů textů: (1) žáků 6.-9. ...
Disertační práce se zabývá vývojem syntaxe psané češtiny u žáků staršího školního věku na materiálu písemných slohových prací, konkrétně slohového útvaru vypravování. Na základě analýzy dvou souborů textů: (1) žáků 6.-9. ...
Výzkum učebnic přírodopisu pro žáky se sluchovým postižením jako východisko pro tvorbu pracovních sešitů
Content analyses of the textbooks of biology (natural history) for pupils with hearing impairment as a starting point for creating workbooks
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Teodoridis, Vasilis
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 18. 11. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: Content analyses of the textbooks of biology (natural history) for pupils with hearing impairment as a starting point for creating workbooks AUTHOR: RNDr. Jana Skýbová DEPARTMENT: Biology and Environmental Studies, ...
NÁZEV: Výzkum učebnic přírodopisu pro žáky se sluchovým postižením jako východisko pro tvorbu pracovních sešitů AUTOR: RNDr. Jana Skýbová KATEDRA: Katedra biologie a environmentálních studií, Pedagogická fakulta, Univerzita ...
NÁZEV: Výzkum učebnic přírodopisu pro žáky se sluchovým postižením jako východisko pro tvorbu pracovních sešitů AUTOR: RNDr. Jana Skýbová KATEDRA: Katedra biologie a environmentálních studií, Pedagogická fakulta, Univerzita ...