Hledat
Zobrazují se záznamy 1-7 z 7
Problem posing a problem solving v matematické soutěži
Problem Posing and Problem Solving in a Mathematical Competition
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 08. 09. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Mathematical competitions are important for the development of knowledge of students who are gifted in Mathematics as well as for the motivation of all students. There are a lot of mathematical competitions and their ways ...
Organizace matematických soutěží je důležitá pro rozvoj dovedností žáku talentovaných v matematice i pro motivaci talentovaných i méně talentovaných žáku. Matematických soutěží je velké množství a jejich průběh, cíle i ...
Organizace matematických soutěží je důležitá pro rozvoj dovedností žáku talentovaných v matematice i pro motivaci talentovaných i méně talentovaných žáku. Matematických soutěží je velké množství a jejich průběh, cíle i ...
Sebereflexe studentů učitelství matematiky
Self-reflection of future mathematics teachers
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 06. 02. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: V teoretické části předkládané diplomové práce shrnuji dosavadní poznatky o profesi učitele, uvádím současné trendy v přípravném vzdělávání učitelů (PVU). Soustředím se především na tzv. reflektivní model PVU a možnosti ...
V teoretické části předkládané diplomové práce shrnuji dosavadní poznatky o profesi učitele, uvádím současné trendy v přípravném vzdělávání učitelů (PVU). Soustředím se především na tzv. reflektivní model PVU a možnosti ...
V teoretické části předkládané diplomové práce shrnuji dosavadní poznatky o profesi učitele, uvádím současné trendy v přípravném vzdělávání učitelů (PVU). Soustředím se především na tzv. reflektivní model PVU a možnosti ...
Učitelovy otázky ve vyučování matematice
Teacher's questions in the teaching of mathematics
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 02. 09. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá různými způsoby zkoumání otázek učitelů matematiky, především s ohledem na možný vliv těchto otázek na myšlenkové procesy žáků a kvalitu osvojovaného matematického poznání. Práce má dva ...
This diploma thesis studies various ways of observing mathematics teachers' questions, with particular respect to the possible influence of the questions on learners' cognitive processes and on the quality of acquired ...
This diploma thesis studies various ways of observing mathematics teachers' questions, with particular respect to the possible influence of the questions on learners' cognitive processes and on the quality of acquired ...
Vnímání reprezentací prostoru zprostředkovaných výpočetní technikou
Understanding representations of space via computer technology
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 02. 04. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem mé práce je ukázat, že pro určité procento dětské populace je práce na počítači alternativou k práci s modely pro rozvoj prostorové představivosti. A že se nejedná jen o děti s vadou motoriky. Powered by TCPDF ...
There was and is written a big amount of literatuře with the topič of three-dimensional imagery, this literatuře afflicts almost all areas connected with this problematic. But just a few places are given to the possibility ...
There was and is written a big amount of literatuře with the topič of three-dimensional imagery, this literatuře afflicts almost all areas connected with this problematic. But just a few places are given to the possibility ...
Rozvoj žákovských kompetencí v projektové výuce matematiky
Development of students' competence in project teaching of mathematics
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 02. 02. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Význam slova projekt je odvozen z latinského slova proicio {hodit, vrhnout vpřed, napřáhnout). V pedagogické literatuře nenajdeme jednoznačné vymezení pojmu projekt. Ve většině případů se hovoří rovnou o projektové výuce ...
Význam slova projekt je odvozen z latinského slova proicio {hodit, vrhnout vpřed, napřáhnout). V pedagogické literatuře nenajdeme jednoznačné vymezení pojmu projekt. Ve většině případů se hovoří rovnou o projektové výuce ...
Význam slova projekt je odvozen z latinského slova proicio {hodit, vrhnout vpřed, napřáhnout). V pedagogické literatuře nenajdeme jednoznačné vymezení pojmu projekt. Ve většině případů se hovoří rovnou o projektové výuce ...
Rozvíjení prostorové představivosti pomocí modelování barevnými krychlemi
Developing space imagination using modelling with coloured cubes
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 06. 02. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Ve své diplomové práci se zabývám problémem prostorové představivosti. Ze své zkušenosti mohu říci, že jsme se v kapitolách o tělesech na základní škole zabývali převážně znázorňováním základních těles a výpočtem povrchů ...
Ve své diplomové práci se zabývám problémem prostorové představivosti. Ze své zkušenosti mohu říci, že jsme se v kapitolách o tělesech na základní škole zabývali převážně znázorňováním základních těles a výpočtem povrchů ...
Ve své diplomové práci se zabývám problémem prostorové představivosti. Ze své zkušenosti mohu říci, že jsme se v kapitolách o tělesech na základní škole zabývali převážně znázorňováním základních těles a výpočtem povrchů ...
Aktivity dětí při vytváření pojmu přirozené číslo
Children's activities when developing the concept of natural numbers
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 19. 03. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Výzkum začal v roce 2000 a v různé intenzitě probíhá dosud. Je zaměřen na problematiku budování představ žáka o přirozeném čísle v průběhu 1. ročníku prvního stupně ZŠ. Od svého počátku byl koncipován převážně jako výzkum ...
Výzkum začal v roce 2000 a v různé intenzitě probíhá dosud. Je zaměřen na problematiku budování představ žáka o přirozeném čísle v průběhu 1. ročníku prvního stupně ZŠ. Od svého počátku byl koncipován převážně jako výzkum ...
Výzkum začal v roce 2000 a v různé intenzitě probíhá dosud. Je zaměřen na problematiku budování představ žáka o přirozeném čísle v průběhu 1. ročníku prvního stupně ZŠ. Od svého počátku byl koncipován převážně jako výzkum ...