Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Genderové stereotypy v reklamách třech největších českých televizních stanic
Gender Stereotypes in the Advertising of the Three Largest Czech TV Stations
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Beseda, Jan
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 15. 09. 2011
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Násilí v reklamě
Violence in Advertisement
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Müller, Karel
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 14. 09. 2011
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Sémiotická analýza značky Coca-Cola na příkladu vybraných reklam
Semiotic analysis of chosen Coca-Cola advertising
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Beseda, Jan
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 20. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Sociální aspekty virálního marketingu
Social Aspects of Viral Marketing
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Müller, Karel
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 06. 09. 2012
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen