Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Faktory přispívající k fungování sociální inkluze na školách
Factors contributing to Social Inclusion Education at Schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Moree, Dana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 26. 09. 2017
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Práce se zabývá faktory, které přispívají k fungování sociální inkluze ve vzdělávání. Výzkum je zaměřen na jednu ze základních škol, která byla vybrána podle předem stanovených kritérií. V teoretické části došlo k vymezení ...
ANOTATION This work deals with factors which contribute to social inclusion in education. Research is aimed at one of the basic schools, which has been selected according to the previously set criteria. In the theoretical ...
ANOTATION This work deals with factors which contribute to social inclusion in education. Research is aimed at one of the basic schools, which has been selected according to the previously set criteria. In the theoretical ...
Mluvíme o imigraci do Evropy. Analýza facebookových příspěvků Lékařů bez hranic
Talking about immigration to Europe. Analysis of facebook posts of Doctors without borders
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Moree, Dana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 07. 02. 2017
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Předmětem zájmu této práce je analýza způsobů, kterými organizace občanské společnosti mohou prostřednictvím Facebooku ovlivňovat debatu o imigraci do Evropy. Závěry prezentované v práci se opírají o vlastní empirický ...
The subject of this diploma thesis is the potential of organizations of civil society to influence public debate about immigration to Europe via Facebook. Conclusions introduced in this diploma thesis are based on my own ...
The subject of this diploma thesis is the potential of organizations of civil society to influence public debate about immigration to Europe via Facebook. Conclusions introduced in this diploma thesis are based on my own ...