Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Sémiotická analýza vybraných audiovizuálních reklam na dětské produkty
Semiotic analysis of chosen audio-visual commercials on children's product's
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Marcelli, Miroslav
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 14. 02. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: ABSTRAKT-aj The aim of thesis is semiotic analysis of chosen audio-visual commercials of children's products. The thesis will contain introduction, ending, theoretic part and empiric part. I introduce semiotics and its ...
Cílem diplomové práce je provést sémiotickou analýzu vybraných audiovizuálních reklam na dětské produkty. Práce bude kromě úvodu a závěru obsahovat část teoretickou a empirickou. V teoretické části představím sémiotiku i ...
Cílem diplomové práce je provést sémiotickou analýzu vybraných audiovizuálních reklam na dětské produkty. Práce bude kromě úvodu a závěru obsahovat část teoretickou a empirickou. V teoretické části představím sémiotiku i ...
Role sémiotiky vizuálního marketingu při budování značky
The Role of Visual Marketing Semiotics in Brand Building
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Fišerová, Michaela
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 20. 09. 2018
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Diplomová práce se soustředí na zmapování sémiotiky marketingu a možnostem propojení těchto oborů. V rámci práce se budeme zabývat rozborem jednotlivých modů vizuálního marketingu a celkového dopadu na vnímání a budování ...
The Diploma thesis is focused on marketing and semiotics and the use of these two fields combined. In the course of the thesis, we will deal with the analysis of single visual marketing modes and the overall impact on ...
The Diploma thesis is focused on marketing and semiotics and the use of these two fields combined. In the course of the thesis, we will deal with the analysis of single visual marketing modes and the overall impact on ...
Sémiotické inženýrství a pravidla pro interakční design
Semiotic Engineering and rules for interaction design
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brejcha, Jan
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 21. 10. 2010
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Sémiotické inženýrství je jedním ze sémiotických přístupů k problematice interakce mezi člověkem a počítačem. Jeho teorie je postavena na jednoduché myšlence rozhraní jako zástupce designera, skrze kterého designer promlouvá ...
Semiotic Engineering is one of semiotic approaches to human-computer interaction problematics. Its theory is based on a simple notion of interface beeing a designers deputy through which the designer comunicates with users ...
Semiotic Engineering is one of semiotic approaches to human-computer interaction problematics. Its theory is based on a simple notion of interface beeing a designers deputy through which the designer comunicates with users ...
Refugee music jako koncept performance imigrace
Refugee Music as the Concept of the Performation of Imigration
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Beseda, Jan
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 24. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Klíčová slova hudba, imigrace, žadatelé o azyl v České republice, divadlo, publikum, mediální význam, performance, xenofobie, globalizace, postmodernismus, kulturní antropologie, kulturální a mediální studia, sémiotika ...
Keywords music, immigration, asylum seekers in Czech republic, theatre, audience, medial mening, performance, xenofoby, globalization, postmodernism, cultural antropology, cultural and medial studies, semiotics Summary The ...
Keywords music, immigration, asylum seekers in Czech republic, theatre, audience, medial mening, performance, xenofoby, globalization, postmodernism, cultural antropology, cultural and medial studies, semiotics Summary The ...