Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Jak reklama ovlivňuje představu sebe sama: genderová perspektiva
How Advertisements Influence Self-Perception: A Gender Perspective
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pavlík, Petr
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 22. 06. 2009
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Bakalářská práce "Jak reklama ovlivňuje představu sebe sama: Genderová perspektiva" pojednává o problematice prezentace žen v reklamách. V teoretické části práce upozorňuji na vliv masových médiích ve společnosti a uvádím ...
Bachelor thesis "How advertising affects self-image: Gender perspective" deals with problems of women's presentation in advertisements. The theoretical part points out the impact of mass media in society and it is supported ...
Bachelor thesis "How advertising affects self-image: Gender perspective" deals with problems of women's presentation in advertisements. The theoretical part points out the impact of mass media in society and it is supported ...
Genderové stereotypy v dětských televizních reklamách
Gender Stereotypes in Children's TV Advertising
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pavlík, Petr
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 04. 09. 2009
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Reprodukce genderových stereotypů na pozicích v rámci hodnocení vyššího managementu: případová studie
Gender Stereotypes on Postions within Evaluation of Higher Managment: a Case Study
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pavlík, Petr
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 04. 09. 2009
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen