Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 24
Mystifikace a intertextualita ve hrách Divadla Járy Cimrmana
Mystification and intertextuality in drama Divadla Járy Cimrmana
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kladný, Tomáš
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 23. 09. 2016
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: This Diploma thesis deals with the plays of the Divadlo Járy Cimrmana. I will use description and explanation to examine the influence of mystification, intertextuality and comicality on the success of this Prague theatre. ...
V této diplomové práci se budu věnovat hrám Divadla Járy Cimrmana. Pomocí deskripce a explanace budu zkoumat vliv mystifikace, intertextuality a komiky na úspěšnost tohoto pražského divadla. Nápomocné mi k tomu budou záznamy ...
V této diplomové práci se budu věnovat hrám Divadla Járy Cimrmana. Pomocí deskripce a explanace budu zkoumat vliv mystifikace, intertextuality a komiky na úspěšnost tohoto pražského divadla. Nápomocné mi k tomu budou záznamy ...
Komparace relevantnosti informačního obsahu českých televizních a internetových zpravodajství českými vysokoškolskými studenty
A Comparison of the Relevance of Information Contained in Czech Television and Internet News Coverage By Czech University Students
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Řehořová, Irena
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 12. 10. 2012
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Vývoj televizního média a jeho publika
Tje evolution of television and its audience
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Řehořová, Irena
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 02. 02. 2017
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Diplomová práce bude věnována tématu tradičních i nových médií, která se v současné době stávají dominantou mediálního světa a také neoddělitelnou součástí každodenního života. Cílem textu bude představit televizi jako ...
The diploma thesis will be devoted to the theme of traditional and new media, that are becoming dominates the media world and an important part of everyday life. The text aims to introduce television as a medium that is ...
The diploma thesis will be devoted to the theme of traditional and new media, that are becoming dominates the media world and an important part of everyday life. The text aims to introduce television as a medium that is ...
Sémiotická analýza vybraných audiovizuálních reklam na dětské produkty
Semiotic analysis of chosen audio-visual commercials on children's product's
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Marcelli, Miroslav
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 14. 02. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: ABSTRAKT-aj The aim of thesis is semiotic analysis of chosen audio-visual commercials of children's products. The thesis will contain introduction, ending, theoretic part and empiric part. I introduce semiotics and its ...
Cílem diplomové práce je provést sémiotickou analýzu vybraných audiovizuálních reklam na dětské produkty. Práce bude kromě úvodu a závěru obsahovat část teoretickou a empirickou. V teoretické části představím sémiotiku i ...
Cílem diplomové práce je provést sémiotickou analýzu vybraných audiovizuálních reklam na dětské produkty. Práce bude kromě úvodu a závěru obsahovat část teoretickou a empirickou. V teoretické části představím sémiotiku i ...
Pojetí současného autora u J. K. Rowlingové
The concept of the contemporary author in case of J. K. Rowling
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Fišerová, Michaela
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 21. 09. 2018
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: The concept of the contemporary author in case of J. K. Rowling The diploma thesis deals with the contemporary concept of the author which is examined on the specific case of Joanne Kathleen Rowling. The theoretical part ...
Tato diplomová práce se zabývá hledáním pojetí autora v současné době, zkoumané konkrétně u spisovatelky Joanne Kathleen Rowlingové. Teoretická část práce popisuje biografii autorky a mapuje předešlé teorie týkající se ...
Tato diplomová práce se zabývá hledáním pojetí autora v současné době, zkoumané konkrétně u spisovatelky Joanne Kathleen Rowlingové. Teoretická část práce popisuje biografii autorky a mapuje předešlé teorie týkající se ...
Dokonalá žena : analýza filmových postav umělých ženských bytostí z perspektivy postmoderních a post-teoretických přístupů k tělu a konstituování identity
The perfect woman : the analysis of movie characters of artificial female beings from the perspective of postmodern and post-theoretical approaches to the body and the identity constitution
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vochocová, Lenka
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 29. 01. 2016
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: The thesis focuses on the analysis of the basic types of the film characters portraying artificial women: creatures who combine "femininity" (humanity) and technology, and who show female sexual characteristics or features ...
Diplomová práce se zaměří na analýzu základních typů filmových postav umělých žen, tedy bytostí kloubících "ženství" (lidství) a technologii vykazujících vnější ženské pohlavní znaky či charakteristiky stereotypně vnímané ...
Diplomová práce se zaměří na analýzu základních typů filmových postav umělých žen, tedy bytostí kloubících "ženství" (lidství) a technologii vykazujících vnější ženské pohlavní znaky či charakteristiky stereotypně vnímané ...
Konstrukce reality v mediální a politické komunikaci
Construction of the Reality in the Media and Political Communication
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kladný, Tomáš
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 29. 01. 2016
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: The diploma thesis deals with the issue of communication in the mass media in terms of constructing the media reality and in terms of the relationship between media, politics and the public. The work is devoted to the ...
Diplomová práce se zabývá problematikou komunikace v masových médií z hlediska konstruování mediální reality a z hlediska vztahu mezi médii, politikou a veřejností. Práce je věnována konstruktivistickému přístupu v mediální ...
Diplomová práce se zabývá problematikou komunikace v masových médií z hlediska konstruování mediální reality a z hlediska vztahu mezi médii, politikou a veřejností. Práce je věnována konstruktivistickému přístupu v mediální ...
Sémiotická analýza reklamního spotu Louis Vuitton a jejího kontextu
Semiotic Analysis of Louis Vuitton Advertisement and its Context
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Češka, Jakub
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 20. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Applying semiotic analysis to advertisements and their context leads to the discovery of associations and symbols, potential increasing the trust the spectator has on the brand. In this thesis, I provide semiotic analysis ...
Cílem mé magisterské práce je sémiotická analýza vybraných reklam1 luxusní značky Louis Vuitton a jejích kontextu. Rozkrývám potence a narativní složku reklamních obrázků. Snažím se najít asociace a symboly, díky kterým ...
Cílem mé magisterské práce je sémiotická analýza vybraných reklam1 luxusní značky Louis Vuitton a jejích kontextu. Rozkrývám potence a narativní složku reklamních obrázků. Snažím se najít asociace a symboly, díky kterým ...
Obrazové iluze. Sémiotická analýza jejich užití v reklamě
Optical Illusions. Semiotic Analysis of Their Use in Commercials
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šafaříková, Radana
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 26. 09. 2013
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Obrazové iluze jsou nedílnou součástí našeho života. Setkáváme se s nimi v reklamách, různých testech, nebo zábavných internetových stránkách. Jaké je však jejich pozadí, jejich historie? A pokud se s nimi setkáme, rozumíme ...
Optical illusions are inseparably part of our lives. We are influenced by illusions on daily base, in commercials, various tests or fun web pages. But we must ask a questions about background of illusions, about their ...
Optical illusions are inseparably part of our lives. We are influenced by illusions on daily base, in commercials, various tests or fun web pages. But we must ask a questions about background of illusions, about their ...
Sémiotika a ideologie v politickém marketingu: Analýza vybraných volebních kampaní
Semiotics and Ideology in Political Marketing: Analysis of Selected Election Campaigns
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kladný, Tomáš
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 24. 09. 2015
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: V diplomové práci se budu věnovat verbálním a vizuálním projevům vybraných volebních kampaní. Především kampaní Baracka Obamy a Andreje Babiše, zvolených na základě výrazných podobností, ale i konkurenčních kampaní Karla ...
In this diploma thesis I will deal with verbal and visual expressions of selected electoral campaigns. Especially the campaigns of Barack Obama and Andrej Babiš, selected on the basis of distinct similarities, but also the ...
In this diploma thesis I will deal with verbal and visual expressions of selected electoral campaigns. Especially the campaigns of Barack Obama and Andrej Babiš, selected on the basis of distinct similarities, but also the ...