Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Elektronický dohled v oblasti současného marketingu a spotřeby a využívaných strategií
Electronic surveillance of current marketing and consumption and its used strategies
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Slavíček, Daniel
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 21. 09. 2018
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Ve své práci se budu věnovat problematice dohledu, který je uplatňován v oblasti marketingu, spotřeby a v souvislosti s tím i reklamy. Budu se soustředit zejména na současnou dobu a tedy na elektronický dohled, historii ...
In my dissertation I will deal with the issue of surveillance, which is applied in the area of marketing, consumption and in connection with that in advertising. I will concentrate mainly on the current age and therefore ...
In my dissertation I will deal with the issue of surveillance, which is applied in the area of marketing, consumption and in connection with that in advertising. I will concentrate mainly on the current age and therefore ...
Fenomén "názorové bubliny" očima aktivních uživatelů Facebooku
The Outlook of Active Facebook Users on The "Filter Bubble" Phenomenon
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Řehořová, Irena
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 21. 09. 2018
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen