Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 16
Komparace relevantnosti informačního obsahu českých televizních a internetových zpravodajství českými vysokoškolskými studenty
A Comparison of the Relevance of Information Contained in Czech Television and Internet News Coverage By Czech University Students
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Řehořová, Irena
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 12. 10. 2012
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Koncept kolektivní inteligence a posun tradice ve vybraných textech Pierra Lévyho
Concept of collective intelligence and the shift in tradition in selected writings of Pierre Lévy
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Marcelli, Miroslav
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 04. 02. 2016
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
DIgitalizace - přechod z analogového vysílání na digitální
Digitalization: Transition from Analog to Digital Broadcast
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Poštulka, Filip
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 22. 10. 2007
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Mediální obraz Jana Sokola v prezidentské kampani 2003
Jan Sokol's Media Image in the 2003 Czech Presidential Campaign
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Řehořová, Irena
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 20. 06. 2007
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Obraz modernity a velkoměsta v díle Georga Simmela
The Picture of Modernity And The Metropolis in Georg Simmel's Writings
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bystřický, Jiří
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 23. 10. 2007
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Využití reklamních prostředků v cestovním ruchu v České republice a praktická analýza využití svátků v reklmaních kampaních
The Use of Advertising Media in Tourism in the Czech Republic and Practical Analysis of the Use of Holidays in Advertising Campaigns
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hubáček, Ondřej
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 21. 06. 2007
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Fenomén "názorové bubliny" očima aktivních uživatelů Facebooku
The Outlook of Active Facebook Users on The "Filter Bubble" Phenomenon
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Řehořová, Irena
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 21. 09. 2018
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Realita masmédií v systémové teorii
The Reality of Massmedia in the Systems Theory
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bystřický, Jiří
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 09. 09. 2008
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
Identita a její krádež v (hyper)konzumní společnosti
Identity and Identity Theft in (Hyper)Consumer Society
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zbořil, Zdenek
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 23. 03. 2010
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen
The Sublime and the Ecstatic in the Works of Werner Herzog.
Motivy vznešena a extáze v díle Wernera Herzoga
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Váša, Ondřej
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 24. 09. 2020
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt nenalezen