Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace: analýza obsahu anglické verze z pohledu cílové skupiny
The FTVS Website as an Instrument of Marketing Communication: Content Analysis of the English Version from the Viewpoint of Target Audience.
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pokorná, Eva
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 03. 05. 2011
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Název: Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace: analýza obsahu anglické verze z pohledu cílové skupiny Cíle: Zhodnotit stávající podobu webové stránky a navrhnout její vylepšení pro zvýšení účinnosti ...
Title: The FTVS Website as an Instrument of Marketing Communication: Content Analysis of the English Version from the Viewpoint of Target Audience. Objectives: To asses the content of the English version of the website and ...
Title: The FTVS Website as an Instrument of Marketing Communication: Content Analysis of the English Version from the Viewpoint of Target Audience. Objectives: To asses the content of the English version of the website and ...