Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Analýza marketingového mixu basketbalového klubu USK Praha
Analýza marketingového mixu basketbalového klubu USK Praha
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Procházka, Jan
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 14. 05. 2012
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU BASKETBALOVÉHO KLUBU USK PRAHA Cíle práce: Cílem práce je provést celkové zhodnocení jednotlivých složek marketingového mixu klubu USK Praha. Ze získaných podkladů následně navrhnout možné úpravy ...
BASKETBALL CLUB USK PRAHA MARKETING MIX ANALYSIS Targets: The goal of this thesis is to perform an overall evaluation of the existing USK Praha marketing mix and its components. Based on this analysis suggest possible ...
BASKETBALL CLUB USK PRAHA MARKETING MIX ANALYSIS Targets: The goal of this thesis is to perform an overall evaluation of the existing USK Praha marketing mix and its components. Based on this analysis suggest possible ...
Management of major orienteering events
Management významných akcí v orientačním běhu
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Crossan, William Morea
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 17. 06. 2020
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Name: Management of major orienteering events Goal: The main goal of this thesis is to determine and summarize basic managerial methods important for successful organization of major sporting events, with focus on orienteering. ...
Název: Management významných akcí v orientačním běhu Cíl: Hlavním úkolem této práce je definovat a shrnout základní manažerské metody a principi důležité k úspěšnému zorganizování významných sportovních akcí se zaměřením ...
Název: Management významných akcí v orientačním běhu Cíl: Hlavním úkolem této práce je definovat a shrnout základní manažerské metody a principi důležité k úspěšnému zorganizování významných sportovních akcí se zaměřením ...