Search
Now showing items 1-3 of 3
Rozbor vybraného obdobia spoločnosti Polaroid a využitie instantnej fotografie ako marketingového nástroja
Analysis of a selecter period of Polaroid company and usage of instant photography as a marketing toll
Rozbor vybraného období společnosti Polaroid a využití instantní fotografie jako marketingového nástroje
bachelor thesis (DEFENDED)
Advisor: Halada, Jan
Date Issued: 2017
Date of defense: 19. 06. 2017
Faculty / Institute: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstract: Táto bakalárska práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou spoločnosti Polaroid a taktiež pojednáva o využívaní instantnej fotografie ako nástroja marketingu. Spoločnosť Polaroid, ktorá sa vďaka svojmu zakladateľovi ...
This thesis discusses marketing communication of Polaroid company and also defines and describes the usage of instant photography as a marketing tool. Polaroid company, one of the most iconic brands thanks to its founder, ...
This thesis discusses marketing communication of Polaroid company and also defines and describes the usage of instant photography as a marketing tool. Polaroid company, one of the most iconic brands thanks to its founder, ...
Analýza marketingové komunikace oděvní značky Zara
The Marketing Communication Analysis of Zara Fashion Brand
bachelor thesis (DEFENDED)
Advisor: Koudelková, Petra
Date Issued: 2017
Date of defense: 20. 06. 2017
Faculty / Institute: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstract: Bakalářská práce "Analýza marketingové komunikace oděvní značky Zara" popisuje a analyzuje jednotlivé části cirkulárního obchodního modelu a alternativního přístupu k marketingové komunikaci. Právě kombinace a ...
The Bachelor thesis "The Marketing Communication Analysis of Zara Fashion Brand" Zara the position of one the fast fashion market's leaders. highlights the analysis of Zara's marketing communication ...
The Bachelor thesis "The Marketing Communication Analysis of Zara Fashion Brand" Zara the position of one the fast fashion market's leaders. highlights the analysis of Zara's marketing communication ...
DLC jako marketingový nástroj v herním průmyslu
DLC as a Marketing Tool in the Video Game Industry
bachelor thesis (DEFENDED)
Advisor: Švelch, Jaroslav
Date Issued: 2017
Date of defense: 12. 09. 2017
Faculty / Institute: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstract: Tato práce se věnuje fenoménu DLC v kontextu marketingové komunikace. DLC neboli downloadable content, tedy stahovatelný obsah rozšiřující základní hry, je jedním z poměrně nových jevů v herním průmyslu a jeho role je stále ...
This thesis deals with the phenomenon of DLC in the context of marketing communication. DLC or downloadable content expanding the basic game, is a relatively new concept in the video game industry and its role is increasingly ...
This thesis deals with the phenomenon of DLC in the context of marketing communication. DLC or downloadable content expanding the basic game, is a relatively new concept in the video game industry and its role is increasingly ...