Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 19
Značka Pandora na českém trhu od roku 2010-2014
The Company Pandora on The Czech market in 2010-2014
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Shavit, Anna
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce Značka Pandora na českém trhu od roku 2010-2014 se zabývá popisem společnosti PANDORA, její marketingovou strategií a formami komunikace, které aplikuje na českém trhu. Dále také popisuje vstup značky na ...
Bachelor thesis The Company Pandora on The Czech market in 2010-2014 deals with the company PANDORA and its marketing strategy and communication forms, which the company applies on the Czech market. It also describes the ...
Bachelor thesis The Company Pandora on The Czech market in 2010-2014 deals with the company PANDORA and its marketing strategy and communication forms, which the company applies on the Czech market. It also describes the ...
Celebrity marketing značek Nike, Adidas a Puma v letech 2014-2017
Celebrity Marketing of Nike, Adidas and Puma in 2014-2017
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Maxa, Martin
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 14. 06. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: My bachelor thesis describes the concept of celebrity marketing, which is a tactic featuring well-known personalities to offer an endorsement of a product. I will look into the concept of celebrity marketing and describe ...
Bakalářská práce popisuje pojem celebrity marketing, což je využití známých tváří pro propagaci produktu nebo značky. V práci se budu snažit přiblížit pojem celebrity marketing, popíši, jaká jsou kritéria, kterými by se ...
Bakalářská práce popisuje pojem celebrity marketing, což je využití známých tváří pro propagaci produktu nebo značky. V práci se budu snažit přiblížit pojem celebrity marketing, popíši, jaká jsou kritéria, kterými by se ...
Porovnání marketingové komunikace značek Hyundai, ŠKODA AUTO a Peugeot na českém trhu
Comparison of marketing communication of Hyundai, ŠKODA AUTO and Peugeot on the Czech market
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 18. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: In the first part of bachelor's thesis "Comparison of marketing communication of Hyundai, Peugeot and ŠKODA on the Czech market", the general topic including theoretical background of international marketing is brought to ...
První část bakalářské práce "Porovnání marketingové komunikace značek Hyundai, Peugeot a ŠKODA na českém trhu" se věnuje představení tématu, včetně teoretických základů, na kterých mezinárodní marketing staví. V krátkosti ...
První část bakalářské práce "Porovnání marketingové komunikace značek Hyundai, Peugeot a ŠKODA na českém trhu" se věnuje představení tématu, včetně teoretických základů, na kterých mezinárodní marketing staví. V krátkosti ...
Marketingová komunikace značky FAT PIPE od roku 2016 do roku 2017
Marketing communication of FAT PIPE from 2016 to 2017
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 19. 09. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Aim of my thesis is to analyze marketing communication of FAT PIPE from 2017 until now. The theoretical part defines marketing, marketing communication and its tools. Practical part is briefly describing the history of FAT ...
Clem práce je analýza marketingové komunikace značky FAT PIPE od roku 2017 do současnosti. Teoretická část definuje marketing, marketingovou komunikaci a její jednotlivé nástroje. Praktická část se krátce věnuje historii ...
Clem práce je analýza marketingové komunikace značky FAT PIPE od roku 2017 do současnosti. Teoretická část definuje marketing, marketingovou komunikaci a její jednotlivé nástroje. Praktická část se krátce věnuje historii ...
Interaktivní marketingová komunikace na příkladu značky Ryor
"My Ryor" campaign in 2010
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kopecký, Ladislav
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 20. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o interaktivní komunikaci z pohledu marketingové komunikace. V závěru aplikuje zjištění na českou kosmetickou značku Ryor. Zároveň se dotýká i hlubších souvislostí interaktivní komunikace s ...
This bachelor thesis deals with interactive communication from the sight of marketing communication. As a result it applies the findings on the Czech cosmetics brand Ryor. The thesis consider a deeper consequences of ...
This bachelor thesis deals with interactive communication from the sight of marketing communication. As a result it applies the findings on the Czech cosmetics brand Ryor. The thesis consider a deeper consequences of ...
Nové trendy v získávání zákazníků prostřednictvím platforem online marketingu na příkladu společnosti ŠKODA AUTO a.s.
New trends in acquiring customers through online marketing platforms on the example of ŠKODA AUTO a.s.
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 14. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) ŠKODA AUTO a.s. se v dnešní době, kvůli změnám, které s sebou přinesla technologie chytrých telefonů a internetu, snaží oslovovat zákazníky čím dál tím víc digitální komunikací. Práce se zaměří na používání ...
ŠKODA AUTO Inc. is nowadays trying to reach out to customers more with digital communication because of the changes brought by the technology of smartphones and the internet. This theses focuses on the techniques of online ...
ŠKODA AUTO Inc. is nowadays trying to reach out to customers more with digital communication because of the changes brought by the technology of smartphones and the internet. This theses focuses on the techniques of online ...
Výzkum vnímání značky skauting v České republice v roce 2015
Scouting in Czech Republic: brand perception research in 2015
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práce s názvem Výzkum vnímání značky skauting v České republice v roce 2015 si klade za cíl shromáždit dostupné údaje o skautské organizaci Junák, o nástrojích řízení značky této organizace, a především o vnímání téže ...
The thesis Brand perception research on scouting in Czech Republic in 2015 aims to gather all available information about Czech scout organization Junák - český skaut, about the brand management instruments used by this ...
The thesis Brand perception research on scouting in Czech Republic in 2015 aims to gather all available information about Czech scout organization Junák - český skaut, about the brand management instruments used by this ...
Brand building freestylových značek na příkladu Quiksilver
Brand Building of Freestyle Brands on the Example of Quiksilver
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Denisa
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 20. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce "Brand building freestylových značek na příkladu Quiksilver" pojednává o značce Quiksilver, jejím vzniku, postupném vývoji, globálním působení, příchodu na český trh a její marketingové strategii na tomto ...
The diploma thesis "Brand Building of Freestyle Brands on the Example of Quiksilver" deals with the brand Quiksilver, its origin, development, global agency, its place on the Czech market and marketing strategies. The first ...
The diploma thesis "Brand Building of Freestyle Brands on the Example of Quiksilver" deals with the brand Quiksilver, its origin, development, global agency, its place on the Czech market and marketing strategies. The first ...
Rebranding Kofoly a analýza její komunikační strategie v letech 2001-2012
The rebranding of Kofola and the analysis of its communication strategy in the years 2001-2012
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 27. 01. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) Na českém trhu došlo v porevolučních letech k obrodě několika tuzemských značek, které těží ze své socialistické minulosti. Mezi ně patří také Kofola, která však při opětovném budování značky zvolila inovativní ...
In post-revolutionary years on the Czech market there was a resurgence of some domestic brands which benefited from its socialist past. These certainly include Kofola which, however, chose an innovative approach to re-build ...
In post-revolutionary years on the Czech market there was a resurgence of some domestic brands which benefited from its socialist past. These certainly include Kofola which, however, chose an innovative approach to re-build ...
Utváření politické značky lídra ČSSD Jakuba Landovského ve volební kampani do Zastupitelstva hlavního města Prahy v roce 2018
Creating the Political Brand of Jakub Landovský, leader of the Czech Social Democratic Party, in the 2018 Elections to the Prague City Council
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Shavit, Anna
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 19. 09. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen