Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Současný tisk polské národnostní menšiny na území ČR
Contemporary press of polish national minority in the Czech republic
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křeček, Jan
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 23. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Autor v diplomové práci zpracoval téma současného tisku polské národnostní menšiny v ČR pohledem mediálních studií. Práce popisuje současnou strukturu polskojazyčného tisku v České republice. Část práce tvoří obsahová ...
Author of this thesis elaborates the topic of current Polish minority press in the Czech Republic through the media studies view. The thesis describes current structure of the Polish-language press in the Czech Republic. ...
Author of this thesis elaborates the topic of current Polish minority press in the Czech Republic through the media studies view. The thesis describes current structure of the Polish-language press in the Czech Republic. ...
Parasociální interakce jako vztah mezi mediálními postavami a publikem
Parasocial interaction as the relationship between media and audience figures
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Reifová, Irena
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 23. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: BARTOŠOVÁ, Radka. Parasociální interakce jako vztah mezi mediálními postavami a publikem. Praha, 2016. 67 s. Diplomová práce (Mgr.) Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky. ...
BARTOŠOVÁ, Radka. Parasociální interakce jako vztah mezi mediálními postavami a publikem. Praha, 2016. 67 s. Diplomová práce (Mgr.) Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky. ...
BARTOŠOVÁ, Radka. Parasociální interakce jako vztah mezi mediálními postavami a publikem. Praha, 2016. 67 s. Diplomová práce (Mgr.) Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky. ...
Senioři v televizní reklamě
Elderly people in TV advertising
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vochocová, Lenka
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 27. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práce s názvem Senioři v reklamě se zaměřuje na reklamní reprezentaci stáří v České republice a Litvě. Jelikož stáří považujeme za sociální konstrukt, teoretická část se snaží postihnout specifika teorie sociálního ...
Diploma thesis Elderly people in TV advertising focuses on advertising representation of the old age in Czech Republic and Lithuania. Since the old age is considered as a social construct, a theoretical part tries to ...
Diploma thesis Elderly people in TV advertising focuses on advertising representation of the old age in Czech Republic and Lithuania. Since the old age is considered as a social construct, a theoretical part tries to ...