Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 184
Greenwashing jako trend fast fashion řetězců na českém trhu se zaměřením na H&M a Mango
Greenwashing as a trend of fast fashion industry in the Czech market with a focus on H&M and Mango
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 13. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce představuje teorii a fungování zeleného marketingu a s ním spojený greenwashing, jenž je v posledních letech oblíbeným marketingovým nástrojem. Základní principy greenwashingu aplikuje autorka v oblasti ...
This bachelor thesis explains the theory and principles of functions of green marketing and greenwashing. Both of these marketing tactics are currently popular trends. The author has introduced and applied the fundamentals ...
This bachelor thesis explains the theory and principles of functions of green marketing and greenwashing. Both of these marketing tactics are currently popular trends. The author has introduced and applied the fundamentals ...
Vládní informační kampaň "Proti raketám" v letech 2007 a 2008
Governmental information campaign "Against missiles" between 2007-2008
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dolanský, Pavel
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 27. 01. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Oslavy Husovského triénia jako příklad církevní komunikace s veřejností
Celebrating the Hussite Triennium as an example of church public communication
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Orban, Karol
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato práce se zabývá církevní komunikací v ČR, se zaměřením na Církev československou. V případové studii nahlíží na církev jako na organizaci s firemní komunikací a zkoumá konkrétní kampaň Husovských slavností 2015 z ...
This work is concerned with church communication in the Czech Republic, focusing on the Czechoslovak Hussite Church. Using case study, it looks at it as the church is organization with its own corporate communication and ...
This work is concerned with church communication in the Czech Republic, focusing on the Czechoslovak Hussite Church. Using case study, it looks at it as the church is organization with its own corporate communication and ...
Současná vyjadřovací a jazyková praxe v oblasti marketingu z perspektivy marketingových specialistů
Present day-communication and language practise in the field of marketing from the prespective of marketing specialists
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 14. 06. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The aim of the bachelor thesis is to outline an overview of language and language specifics which are used mainly by experts in the branch of marketing communication and PR as the part of a professional discourse. It ...
Bakalářská práce si klade za cíl podat přehled o současných jazykových prostředcích a jazykových specificích, jež jsou užívány zejména profesionály v oblasti marketingové komunikace a PR jako součásti specifického profesního ...
Bakalářská práce si klade za cíl podat přehled o současných jazykových prostředcích a jazykových specificích, jež jsou užívány zejména profesionály v oblasti marketingové komunikace a PR jako součásti specifického profesního ...
Facing new challenges of digitalization in internal communications
Facing new challenges of digitalization in internal communications
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Poucha, Tomáš
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 23. 01. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) Jak komunikují komerční organizace směrem k zaměstnancům v době digitalizace? A daří se jim naplňovat specifické potřeby svých zaměstnanců? Tato práce se pokouší zmapovat interní komunikaci jakožto komplexní ...
How do organizations communicate to employees in the digital era? And how do they meet their specific needs? This work aims to map the complex knowledge of organizational communication in the context of current trends which ...
How do organizations communicate to employees in the digital era? And how do they meet their specific needs? This work aims to map the complex knowledge of organizational communication in the context of current trends which ...
Podpora lidí s tělesným postižením. Projekt "Práce na míru šitá"
Educative Campaign for People with Psychical Disabilities. Project "Tailored Job"
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dolanský, Pavel
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 20. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) V bakalářské práci Podpora lidí s tělesným postižením. Projekt "Práce na míru šitá" se věnuji sociálnímu marketingu, a to konkrétní sociální kampani občanského sdružení Asistence o.s. a jejím jednotlivým aspektům ...
The Thesis "The Educative Campaign for People with Psychical Disabilities. Project "Tailored Job" deals with social marketing, specifically social campaign of a non-profit organization Asistence o.s. and its various aspects ...
The Thesis "The Educative Campaign for People with Psychical Disabilities. Project "Tailored Job" deals with social marketing, specifically social campaign of a non-profit organization Asistence o.s. and its various aspects ...
Komunikace filmového turismu na Islandu na konkrétních příkladech filmových děl
Communication of film tourism on Iceland on concrete examples of film art
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 19. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Virální marketing a jeho využití na českém internetu-virální kampaň DIRECT pojišťovny (2008)
Viral marketing and its usage on Czech internet - DIRECT viral campaign (2008)
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Máchová, Eva
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 21. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Komunikační strategie Strany zelených ve volbách do Poslanecké sněmovny PČR v roce 2010
Electoral campaign of Green party before election in Chamber of Deputies in 2010
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dolanský, Pavel
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 18. 06. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práce předvolební kampaň Strany zelených ve volbách do Poslanecké sněmovny PČR v roce 2010 se zabývá rozborem volební kampaně SZ, která probíhala v průběhu podzimu roku 2009 až do května 2010. Popisuje historický vývoj SZ ...
The thesis Electoral Campaign of the Green Party to the Chamber of Deputies in 2010 deals with the analysis of the electoral campaign of the GP which was taking place from autumn 2009 till May 2010. It describes the ...
The thesis Electoral Campaign of the Green Party to the Chamber of Deputies in 2010 deals with the analysis of the electoral campaign of the GP which was taking place from autumn 2009 till May 2010. It describes the ...
Nudging a jeho etický rozměr
The Ethics of Nudging
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Báča, Ladislav
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 13. 06. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The bachelor thesis "Nudging and its Ethical Dimension" describes the topic of applied economic, psychological and communication knowledge and principles of human behaviour, decision making and persuasion through nudging ...
Bakalářské práce "Nudging a jeho etický rozměr" popisuje téma aplikovaných ekonomických, psychologických a komunikačních znalostí a principů o lidském chování, rozhodování a přesvědčování do praxe, a to skrze teorii nudgingu. ...
Bakalářské práce "Nudging a jeho etický rozměr" popisuje téma aplikovaných ekonomických, psychologických a komunikačních znalostí a principů o lidském chování, rozhodování a přesvědčování do praxe, a to skrze teorii nudgingu. ...