Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 24
Facing new challenges of digitalization in internal communications
Facing new challenges of digitalization in internal communications
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Poucha, Tomáš
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 23. 01. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) Jak komunikují komerční organizace směrem k zaměstnancům v době digitalizace? A daří se jim naplňovat specifické potřeby svých zaměstnanců? Tato práce se pokouší zmapovat interní komunikaci jakožto komplexní ...
How do organizations communicate to employees in the digital era? And how do they meet their specific needs? This work aims to map the complex knowledge of organizational communication in the context of current trends which ...
How do organizations communicate to employees in the digital era? And how do they meet their specific needs? This work aims to map the complex knowledge of organizational communication in the context of current trends which ...
Corporate culture of social enterprises
Firemní kultura sociálních podniků
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 13. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Sociální podniky představují entity kombinující filozofie, procesy a strategie neziskového a komerčního sektoru. Jejich cílem je mít společenský dopad a v ideálním případě aplikuje obchodní model, který zajišťuje finanční ...
Social enterprises are entities that combine the philosophies, operations or strategies of both the non-profit and for-profit sector. They aim to have an impact on society while ideally incorporating a business model that ...
Social enterprises are entities that combine the philosophies, operations or strategies of both the non-profit and for-profit sector. They aim to have an impact on society while ideally incorporating a business model that ...
Zavádění značky Pardál v České republice v roce 2007
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kopecký, Ladislav
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 16. 06. 2009
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Designing Health Interventions: The Role of Argument Type and Message Format
Navrhování osvětových kampaní: Úloha druhu argumentu a formátu sdělení
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vranka, Marek
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 19. 09. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: 8 Abstract According to the study carried out by the European School Survey Project on Alcohol and Other Drugs (ESPAD, 2015) in the Czech Republic, Czech children reported higher alcohol consumption in the last 30 days ...
8 Abstrakt Dle Evropské školní studie o alkoholu a jiných drogách (ESPAD, 2015) jsou české děti a dospívající v konzumaci alkoholu v posledních třiceti dnech (68.5 %) výrazně nad evropským průměrem (48 %) a mají také výrazně ...
8 Abstrakt Dle Evropské školní studie o alkoholu a jiných drogách (ESPAD, 2015) jsou české děti a dospívající v konzumaci alkoholu v posledních třiceti dnech (68.5 %) výrazně nad evropským průměrem (48 %) a mají také výrazně ...
Using New Technologies in Healthy Lifestyle Interventions Targeted at Children: The Case of the Netherlands
Využití nových technologií v nizozemských kampaních na podporu zdravého životního stylu mezi dětmi
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zezulková, Markéta
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 13. 06. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: New technologies such as social media or mobile games are often listed among the main contributors to the ever-increasing obesity rates among children. Paradoxically, the same technologies also bring potential to enhance ...
Nové technologie, jako jsou sociální sítě nebo mobilní hry, jsou často viněny z přispívání k neustále rostoucímu procentu obézních dětí. Ty samé technologie však paradoxně skrývají velký potenciál pro kampaně propagující ...
Nové technologie, jako jsou sociální sítě nebo mobilní hry, jsou často viněny z přispívání k neustále rostoucímu procentu obézních dětí. Ty samé technologie však paradoxně skrývají velký potenciál pro kampaně propagující ...
Branding The Artist: The Case of Jeff Koons
Branding umělce: Případ Jeffa Koonse
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ježková, Tereza
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 25. 06. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The general objective of this thesis is to develop the idea of an artist as a brand through the lens of contemporary theories on the relationships between branding and art. Over the last years, there has been a noticeable ...
Cílem této bakalářské práce je představit koncept umělce jako značky prostřednictvím současných teorií o vztahu mezi značkou a uměním. Na globálním trhu s uměním došlo v posledních letech k výraznému posunu a umění se stalo ...
Cílem této bakalářské práce je představit koncept umělce jako značky prostřednictvím současných teorií o vztahu mezi značkou a uměním. Na globálním trhu s uměním došlo v posledních letech k výraznému posunu a umění se stalo ...
Communication of corporate foundations in the Czech Republic
Komunikace firemních nadací v České republice
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Obluk, Ondřej
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 19. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Jméno, příjmení: Nina Ortová Název diplomové práce: Communication of corporate foundations in the Czech Republic Rok: 2017 Abstract The thesis deals with the issues and evaluation of use of marketing communication in ...
Jméno, příjmení: Nina Ortová Název diplomové práce: Communication of corporate foundations in the Czech Republic Rok: 2017 Abstrakt Práce se zabývá problematikou a zhodnocením využití marketingové komunikace firemních ...
Jméno, příjmení: Nina Ortová Název diplomové práce: Communication of corporate foundations in the Czech Republic Rok: 2017 Abstrakt Práce se zabývá problematikou a zhodnocením využití marketingové komunikace firemních ...
"Národní kampaň prevence AIDS v ČR v roce 2008"
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ježek, Jiří
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 15. 06. 2009
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
The Phenomenon of Binge-Watching from the Perspective of Uses and Gratifications Theory
Fenomén binge-watchingu z pohledu teorie užití a uspokojení
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rosenfeldová, Jana
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 16. 06. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Cílem této bakalářská práce je analyzovat binge-watching pomocí teorie užití a uspokojení a zjistit, co lidi k binge-watchingu motivuje. Teoretická část práce poskytuje teoretické pozadí pro analýzu modelu chování zvaného ...
This bachelor's thesis aims to analyze binge-watching with the help of uses and gratifications theory and discover what motivates people to binge-watch. The literature review provides the necessary theoretical background ...
This bachelor's thesis aims to analyze binge-watching with the help of uses and gratifications theory and discover what motivates people to binge-watch. The literature review provides the necessary theoretical background ...
Trends in Intercultural Marketing: The Reception of Starbucks in France and Czechia
Trendy v interkulturním marketingu: Vnímání kaváren Starbucks ve Francii a v České republice
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 19. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Globální značky jsou při svém marketingovém plánování vystaveny rozhodnutí, do jaké míry se adaptovat na kulturu lokality, do které expandují. V této bakalářské práci je zkoumáno, jakým způsobem se globální značka Starbucks ...
During the process of marketing planning, global brands must decide to what extent they adapt to the culture of the location in which they are expanding. This paper investigates the means with which a global brand such as ...
During the process of marketing planning, global brands must decide to what extent they adapt to the culture of the location in which they are expanding. This paper investigates the means with which a global brand such as ...